Gave til min mand???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

801 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. februar 2008

Heidi.

Min mand bliver 30 år her den 3/3.. Men jeg aner ikke hvad jeg skal give ham...
Er der nogle der har et godt forslag?? Jeg har ca 1600 kr... Han har nogle forskellige ønsker.. ting til computeren, værktøj, tøj osv... Men jeg er lidt lost..

Knus Heidi:)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2008

Lulle25

Min kæreste fylder 35 i dag:$ Jeg var meget i tvivl, havd vi skulle give ham. Men men men så kom jeg i tanke om at Tv2 kommer til Kolding her d. 20 feb. og har så købt 2 billetter, så det er første gang vi skal noget sammen, efter jeg har født, uden børn:-o Spændende. Endvidere købte jeg en t-shirt fra G-star fra pigerne og en super fed bluse fra Hugo Boss. Det blev jo noget over 1600 kr. Men billetter til en koncert og lidt tøj har du da og gøre godt med. Min kæreste blev glad for det hele, men mest glad for billetterne(L) og de fine perle figure cecilie havde lavet.
Kh Louise som i år havde held med at købe gave til hendes kæreste der ellers har alt(C)

Anmeld

5. februar 2008

Doktor Doolittle

Hej Heidi
Det lyder spændende at din mand bliver 30 ;) Skal I holde stor fest (?)
Jeg tror jeg ville give ham manchetknapper, et lækkert bælte, et fedt slips eller noget i dén stil, som han kan have noget tid og tænke på dig, hver gang han tager det på :))
Knus Tina

Anmeld

5. februar 2008

Heidi.

Hej Tina..

Stor og stor!! Der er inviteret ca 35... Og det er næsten kun familie8(

Ja det kunne være en mulighed...Jeg syntes det er skide svært..

Han ønsker sig også et armbånd i guld.. det er bar efor dyrt..:-o

Knus

Anmeld

5. februar 2008

Heidi.

Min kæreste fylder 35 i dag:$ Jeg var meget i tvivl, havd vi skulle give ham. Men men men så kom jeg i tanke om at Tv2 kommer til Kolding her d. 20 feb. og har så købt 2 billetter, så det er første gang vi skal noget sammen, efter jeg har født, uden børn:-o Spændende. Endvidere købte jeg en t-shirt fra G-star fra pigerne og en super fed bluse fra Hugo Boss. Det blev jo noget over 1600 kr. Men billetter til en koncert og lidt tøj har du da og gøre godt med. Min kæreste blev glad for det hele, men mest glad for billetterne(L) og de fine perle figure cecilie havde lavet.
Kh Louise som i år havde held med at købe gave til hendes kæreste der ellers har alt(C)

Hej Louise..

Ja den med tøjet det er en mulighed.. Det lyder som om vores mænd har den samme tøjsmag..:))

Anmeld

5. februar 2008

Nan

Mit forslag er lidt simpelt men - giv ham noget han ønsker sig.

Han ønsker sig nok ikke en skruetrækker for at få en ridehjelm.

Anmeld

5. februar 2008

MorCamilla

Hejsa..
Ej hvor sjovt, jeg har også fødselsdag den dag... bliver dog ikke 30 endnu.. :D
Jeg ville nok finde på noget "personeligt" et smykke af en slags eller noget i den stil.. og fra børnene evt en t-shirt hvor de har lavet deres hånd og foraftryk på med stof farve evt. (det er da en personelig gave..) :-) Men det er nok mest fordi jeg helst selv vil have personelige gaver fra kæresten.. :-) Held og lykke med at finde på noget og god fest når I kommer så langt.. :-)
Knus fra Camilla

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.