SoSu Uddannelses samtale - Hjælp til guldkorn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2010

AA10

ummtwin skriver:

hej.

jeg ahr søgt ind på sosu c,med håb på opstart nu til januar.

vær dig selv,beskriv hvorfor du ønsker netop at tage den udd.

du får elevløn på 1 år skulle jeg mene og den er på 10,5 f.skat.men undersøg det lige det gjorde jeg.og så kan du evt hvis du er i jobcenter,søge om at de giver op til det normale beløb.undersøg alle måder.håber du kommer ind.

knus

sosu c kan varmt anbefales

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2010

bøgelund

jeg er både uddannet hjælper og assistent. Jeg var ikke til nogen samtale?! 

Men ja, vær dig selv..  

Anmeld

2. september 2010

bøgelund

SommerBlomst skriver:

Heeeej

Jeg er uddannet sosu-hjælper, blev færdig i juni og sluttede med en dejligt 12-tal, må godt blærer mig lidt, og jeg læser assistent nu... :-) Jeg tror nok det er meget normalt at alle kommer inde til samtale, det var jeg ihvertfald også. Jeg har taget/tager uddannelsen i Vodskov (ved aalborg) og jeg er super glad for at gå der...

Har du nogle erfaring med mennesker fra anden uddannelse? Job? personligt? :-) Du kan glæde dig, det er en meget livsbekræftende uddannelse og jeg, personligt, har virkelig lært meget, os om mig selv. Havde ikke selv andet erfaring end arbejde i en børnehave, og var vildt nervøs for om jeg kunne det der med personlig hygiejne ved voksende mennesker, men idag, det er jo bare en helt naturlig ting for mig idag... :-)

Jeg har valgt at læse assistent også, da jeg også gerne vil arbejde på sygehus - og tænker også en dag at læse videre til sygeplejerske, meeen skal jo os lige have et par børn ind i mellem :-)

Skriv endelig hvis jeg kan hjælpe med at svare på noget :-)

Det er nemlig et livsbekræftende job der giver så meget glæde.. 

Anmeld

2. september 2010

Becks

Alexis skriver: