Hvor ligger jeres barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

713 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. september 2010

Kaufie

Min lille pige har åbenbart en forkærlighed for at ligge i højre side af maven. Hver gang vi er blevet scannet har hun ligget derovre - og det er meget tydeligt, at min mave er asymmetrisk og buler mere ud i højre side end venstre, der er hel blød....

Det er også hele tiden i højre side eller midt på jeg mærker hende.

Jeg synes det er lidt underligt - mener helt bestemt at min dreng bevægede sig mere rundt derinde.

Oplever I det samme??

Mette, 27+3.... eller 4...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2010

*A*

Jeg har en dreng placeret i hver side af maven...

Anmeld

2. september 2010

NGE

Min er lidt over det hele, vil jeg mene... Der er en konstant roden og møven rundt derinde, så maven buler på alle tænkelige mystiske måder. Igår fik jeg også mit første reelle los lige i lysken - AV!

Måske har du mest plads i den ene side ifht. hvor moderkagen befinder sig?

MH Nana

Anmeld

2. september 2010

Sky

Hey

Vores pige ligger med hovedet nedaf (yes!) og drejer om sin egen akse men ligger mest i venstre side af maven med resten af kroppen...det betyder konstant ømme ribben det samme sted og en lidt skæv mave... men masser af liv!

Sky 30+4

Anmeld

2. september 2010

Lise 26

min møver lidt rundt over det hele hvor det passer ham

Anmeld

2. september 2010

isimaven

lillesøster her er også klart mest til højre side af maven (det har de andre faktisk også været) og min mave er også lidt assymmetrisk pga. det
er spændt på om det er hovedet der vender nedad for jeg synes næsten der er lige meget action foroven og forneden. Jordemoderen kommer her d. 14/9 og da kan hun forhåbentlig mærke hvordan tøsen ligger
knus isimaven 27+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.