Nu er jeg også med i en mødregruppe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

531 visninger
3 svar
0 synes godt om
1. september 2010

Camillago

Kære alle

Her er et lille indlæg fra en, der er nybegynder som "gravid-på-nettet".

Opdagede i mandags, at jeg er gravid, og har regnet mig frem til en termin, der hedder 29. april.

Det er mit andet barn, men første gang jeg er med i en mødregruppe på nettet. Jeg besøgte diverse sites, da jeg var gravid første gang, men kunne ikke helt overskue "markedet". Af en eller anden grund tiltaler denne side mig, og nu har jeg altså meldt mig til denne gruppe.

Glæder mig til at lære jer at kende og høre jeres historier. For mig er det stadig meget uvirkeligt at være gravid. Har ingen gener overhovedet, men det kan jo være, de kommer.

Hej så længe
/Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2010

Line Højdal

Velkommen Camilla

Jeg hedder Line og er gravid for første gang... Jeg synes det kunne være sjov og spændende at være med i en mødregruppe her på cyber-space. Det er rart at have nogle at dele alle spørgsmålene, bekymringerne og glæderne med!

Jeg går og tæller ned til den magiske uge 12, hvor jeg vil tillade mig selv rigtigt at tro på det... Jeg har i følge egne beregninger termin midt i april og skal til min første rigtige lægeundersøgelse fredag d. 10/9 - glæder mig til at høre det lille hjerte slå

Håber du slipper for generne... kvalmen er godt nok ved at slå mig ud engang imellem, men heldigvis er jeg forskånes for opkastninger!!

Vi snakkes ved
/Line

Anmeld

4. september 2010

lk2011

Hej Camilla & Line

Jeg hedder (sjovt nok) også Line, og er førstegangs-gravid, 6+0. Jeg var hos gynækolog og blevet scannet i torsdags hvor hun kunne se en "opklaring" som hun kaldte det, som altså var embryonet, altså jeg kunne ikke rigtig tyde noget, men stoler på hun kan :-) Hun sagde jeg var 5+5, så efter beregningerne er det 30 April jeg skal nedkomme... Hun kunne ikke se hjerteblink, men sagde at det nok også var for tidligt. Skal derop igen om 2 uger.

Det hele er meget uoverskueligt lige nu, jeg er så lykkelig fordi vi har prøvet i 6 mrd, men er samtidig ved at rive hovedet af kæresten pga hormoner og mine bryster er mega-ømme... Så det er mærkeligt men skønt! Jeg glæder mig til jeg skal scannes igen torsdag om to uger, så håber jeg hun kan se liv derinde :-)

Pøj pøj til alle i samme båd, håber vi kan dele erfaringer og frustrationer herinde, det ville være dejligt at kunne komme af med noget damp i ny og næ...

/Line

Anmeld

25. september 2010

Camillago

Æv æv. Det blev en kort fornøjelse for mig her i gruppen. Jeg begyndte at bløde voldsomt i mandags og en scanning i går viste, at jeg ikke længere er gravid.

Held og lykke med det hele til jer andre.

Camilla

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.