Hjælp. Spørgsmål om mens efter KS!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.277 visninger
11 svar
0 synes godt om
1. september 2010

mama10

Hej piger,

Jeg fødte en herlig dreng for 5 måneder og 2 uger siden ved kejsersnit. Min mens kom for første gang da han var 4 måneder præcis, og jeg stoppet med at amme da han var 2 måneder.

Min mens er ikke endnu, og skulle have kommet for 2 uger siden hvis det skal være rigtigt.

Men ved ikke om det er normalt at det svinger lidt efter fødslen? Og jeg har for sjov taget en test som heldigvis viste negativ :-)

Så hvornår ca. var jeres mens regelmæssigt efter en ks?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2010

mama10

ingen

Anmeld

1. september 2010

lisesp83

mama10 skriver:

ingen

Jeg blødte 6 uger efter ks, derefter kom min rigtige mens lige efter.

Og siden da har den været regelmæssig. Så jeg fik min mens meget hurtigt, måske fordi jeg ikke ammer.

Knus Lise

Anmeld

1. september 2010

Koen.

har fået at vide at ved en vaginal fødsel er det meget normalt med svingende mens, så mon ikke det os er det ved KS

Anmeld

1. september 2010

mullesmith2

Jeg er også spændt på hvordan det ser ud efter jeg har fået kejsersnit, hvornår man bliver "normal" igen. Vil også gerne have en spiral efterfølgene men der kan mens vel også svinge ved sådan en...?

Anmeld

1. september 2010

mama10

lisesp83 skriver:

Jeg blødte 6 uger efter ks, derefter kom min rigtige mens lige efter.

Og siden da har den været regelmæssig. Så jeg fik min mens meget hurtigt, måske fordi jeg ikke ammer.

Knus Lise

jeg blødte i 1 måned efter fødslen også 3 måneder senere fik jeg mens, der efter har jeg ik fået det igen og ammer heller ik mere..

men godt for dig at det går som det skal :-)

Anmeld

1. september 2010

mama10

lillespurv19 skriver:

har fået at vide at ved en vaginal fødsel er det meget normalt med svingende mens, så mon ikke det os er det ved KS

Må jeg håbe!
Var godt nok bange for at skulle være gravid igen når jeg i forevejen har et barn på 5 måneder.. phuu ha jeg var nervøs da jeg testede

Anmeld

1. september 2010

Maise

mama10 skriver:

Hej piger,

Jeg fødte en herlig dreng for 5 måneder og 2 uger siden ved kejsersnit. Min mens kom for første gang da han var 4 måneder præcis, og jeg stoppet med at amme da han var 2 måneder.

Min mens er ikke endnu, og skulle have kommet for 2 uger siden hvis det skal være rigtigt.

Men ved ikke om det er normalt at det svinger lidt efter fødslen? Og jeg har for sjov taget en test som heldigvis viste negativ :-)

Så hvornår ca. var jeres mens regelmæssigt efter en ks?

blødte ce 6-8 uger efter mit ks, men fik rigtig mens da hun var ca 4 mdr. har været regelmæssig siden.

Anmeld

1. september 2010

mama10

Maise skriver:

blødte ce 6-8 uger efter mit ks, men fik rigtig mens da hun var ca 4 mdr. har været regelmæssig siden.

oh nu bliver jeg så nervøs når I alle siger at jeres mens bliver regelmæssig med det samme og min ikke er det Må bare vente så..

Anmeld

1. september 2010

Daisy

Blødte første gang i 5 dage, og fik så mens 2 uger efter ( ammede fuld tid ) men mens var rimelig uregelmessig.
Anden gang blødte jeg i 3 dage fik min mens 4 uger efter ( ammede fuld tid ) mens udeblev, kom 6 uger efter og varede i 2 uger.
Denne gang har jeg blødt on/off i 4 uger.

Så 3 KS og 3 forskellige tidspunkter

Og ja mens blev regelmessig til sidst, men det varierede også.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.