Maven 26+0 ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.029 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. september 2010

VNB

så nåede jeg allerede 27 uge! 3. trimester er jo lige rundt om hjørnet!

Maven vokser rigtig godt, og der er en dejlig masse aktivitet fra den lille derinde hver eneste dag  Kan nu få den til at sparke på "kommando" dvs hvis jeg trykker lidt visse steder på maven, eller drikker noget koldt svarer den dygtigt igen med spark - så det morer vi os med 

Jeg har det stadig super godt! Ingen bækkensmerter, vand i benene, strækmærker, forstoppelse eller søvnbesvær! Så jeg må absolut ikke klage!

ELSKER simpelthen at være gravid og er SÅ stolt over min fine mave! Og glæder mig som en sindsyg til at møde den lille derinde om ca 13 uger!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2010

Maja_4000

Hvem der dog havde din mave .. Min er allerede fyldt med strækmærker :/ Men jeg er sikker på , at det er dét værd 

Anmeld

1. september 2010

VNB

Maja_4000 skriver:

Hvem der dog havde din mave .. Min er allerede fyldt med strækmærker :/ Men jeg er sikker på , at det er dét værd 

er HELT sikker på at det er det værd!  og en mave med strækmærker kan altså se lige så smuk ud  det er jo et vidunder i sig selv!

Anmeld

1. september 2010

Muhmi

Hvor ser du stolt og godt tilpas ud

Fiiin mavse

Anmeld

1. september 2010

VNB

Muhmi skriver:

Hvor ser du stolt og godt tilpas ud

Fiiin mavse

1000 tak!

og kunne ikke beskrive det mere præcis selv - for det er præcis sådan jeg føler  MEGET stolt og godt tilpas!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.