hej tøser..
Har det her problem at jeg ikke kan få mikkel til at sove om aftnen, ik før omkring kl. 23 og det er bare alt alt for sent.
vi er kommet ind i en dum cirkel.. men aner ik hvordan vi kommer ud igen.. derfor har jeg brug for jeres råd.
når mikkel sover så sent er han jo meega sur og træt om morgnen, men det går som regl. hvis han så sover 1 time til middag i børnehaven så kan jeg igen ikke få ham til at sove om aftnen.
har så prøvet nu at han ikke sover til middag der (de har problemer med at få ham til at falde til ro de fleste gange) og da jeg så hentede ham idag var alt fint.. men da vi kom hjem eksploderede han fuldstændig.. har aldrig set ham så vred før.. (dette var fordi han ikke måtte få yoghurt, men jeg tilbød ham en banan istedet for)
han slog og slog på mig, sådan helt vanvittigt... og fulgte efter mig og slog selvom jeg forsøgte at sige til ham at jeg ikke ville være sammen med ham hvis han ikke var sød.. og lod være med at slå.
sendte ham så på værelset.. det hjalp ikke..
til sidst efterlod jeg ham i køkkenet mens jeg gik op på hans værelse og talte til 10. da jeg kom ned ville han gerne op til mig.. og jeg tog ham op og bum nu sover han på sofaen..
hvordan undgår jeg at han er så træt når han kommer hjem fra bh, men samtidig kan sove når han bliver puttet??? nogen råd??
vil så gerne bare være glad sammen med min søn.. og det gør ondt inden i når han ikke trives..

Anmeld