Hvornår går I på barsel? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.603 visninger
10 svar
0 synes godt om
1. september 2010

Slettet

Jeg er sådan set gået på barsel nu - jeg har ca. 7 undervisningsgange tilbage på mit studie, men jeg kan også bare lade være med at tage dem og gemme dem til næste efterår istedet for, jeg vælger dog at tage dem nu

Hvornår går I andre på barsel? Og er I begyndt at trænge til det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2010

oo

idag er min første officielle barselsdag

men jeg gik hjemme pga kvalme og opkastninger osv hele forårssemestret også og så har jeg jo haft sommerferie siden midtjuni, så jeg har faktisk været hjemme siden midten af februar

Anmeld

1. september 2010

Katholt

Hejsa.

Min barsel startede d. 20 august, men inden da valgte jeg at have 4 ugers ferie. Og det har jeg absolut ikke fortrudt...da jeg nu ca 1½ måned inden termin er meget plaget af smerter under højre ribben, som ingen ved hvad er  og det gør bare så nas...

Knus Katholt

Anmeld

1. september 2010

misslea

Siden jeg nu er pædagog, gik jeg på barsel 8 uger inden termin, hvilket var d. 9. august!!

Jeg havde dog lige en uges ferie inden, og derfor har jeg været hjemme siden d. 30. juli....!! Super skønt

fra Lea (35+2)

Anmeld

1. september 2010

Slettet

Ei hvor skønt at vi er så mange som er gået på barsel! ...Så er vi godt nok meget gravide eller hvad man nu skal sige - det er i hvert fald tæt på nu

Anmeld

1. september 2010

Siber

som pædagog her i Norge går man fra 3 uger før. Men jeg har desværre ikke min terminsdato endnu, så...... men den er mellem den 29 okt og den 17 nov.

Lige nu er jeg sygemeldt pga bækkenløsning. Jeg skal til lægen i morgen, og jeg håber ikke at jeg skal tilbage på arbejde, jeg håber at jeg kan gå hjemme fra nu af, for hvor sørensen mit bækken er ikke godt!

Knus Siber

Anmeld

1. september 2010

Assi

På fredag!! Jeg er lærer på en friskole, så det er 6 uger før istedet for de normale 8 uger. For 14 dage siden var jeg slet ikke klar til at gå på barsel og havde lyst til at fortsætte, men NU er kroppen virkelig ved at sige fra, så jeg er så klar!!

Anmeld

2. september 2010

marhemor

Jeg arbejder som sygeplejerske, så jeg har også den fornøjelse af at skulle gå fra 8 uger før termin, og det var d. 26. august. Valgte dog at holde lidt ferie inden, så har gået hjemme siden 15. august. Kæresten har denne uge med, så har han holdt 3 ugers ferie sammen med mig, og jeg ved allerede nu, at jeg kommer til at savne ham, når han skal på arbejde på mandag

Var på forhånd skeptisk i forhold til at skulle gå fra så lang tid før, men må indrømme at jeg nyder det i fulde drag

Anmeld

2. september 2010

anja1116

Jeg er også gået fra 8 uger før altså den 13 aug. Jeg havde det lidt underligt med at skulle fra, da jeg har det rigtig godt og derfor synes jeg sagtens kunne fortsætte.

Men men men som min veninde sagde du får aldrig 8 uger bare til dig selv, så nu nyder jeg det helt vildt

God barsel til jer alle

Anmeld

2. september 2010

sus34

Jeg har lige et par vagter i næste uge og så starter min barsel, 6 uger før termin. Og jeg glæder mig!!! Synes de sidste nattevagter på 14 timer har været pænt hårde.... men jeg kan godt mærke på mine fridage får jeg ikke lavet så meget, så jeg håber da jeg ikke går helt i stå. :-)

Jeg har mine drenge hver anden uge så der bliver jeg holdt godt igang og jeg har lige indkøbt nye badeværelsesmøbler til projekt nyt badeværelse, så det starter i næste uge.

Susanne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.