hvor er i fra?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.343 visninger
27 svar
0 synes godt om
1. september 2010

langt om længe

kan man ikke se hvor de forskellige er fra her i 2 kvartal 2011? eller skal man klikke ind på hver profil?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2010

Line Højdal

Ellers kan vi da bare skrive herinde i en samlet tråd

Jeg er fra Vestsjælland, nærmere bestemt Jyderup...

Anmeld

3. september 2010

Linse79

Jeg er fra Nordsjælland

Anmeld

3. september 2010

Jose og emils mor

Jeg er fra Albertslund

Anmeld

3. september 2010

birthee

Jeg er fra Fyn...

Anmeld

3. september 2010

langt om længe

jamen så må jeg lige melde ud og sige jeg er fra jystrup.... mellem ringsted og roskilde.

Må indrømme at jeg gik noget slukøret hjem fra mit første lægebesøg i går.......... kan da huske fra min første datter (ti år siden) både skulle afleverer urinprøve og g-undersøges..... i går var der ingen ting. Jeg fik taget blodprøver og udfyldte papir, og så kunne jeg gå hjem igen.....

Ved godt det er længe siden men tænker at hvem som helst bare kan gå til sin læge og sige de er gravide og så sætte hele møllen igang.... sikkert de færreste der ville gøre sådan noget.

Men jeg har hverken den ene eller angen gene ved at være gravid. kun de to hjemmetests viser jeg er gravid så havde da glædet mig til en "rigtig" bekræftelse af det... Er det normalen i dag?

Anmeld

4. september 2010

Jose og emils mor

Jeg var til lægen i tirsdags, og det tog de en urinprøve. Den var så positiv......

Jeg havde selv taget 3 tests derhjemme, så det vidste jeg jo egentlig godt. Men jeg havde da også regnet med at de ville gøre noget mere - hvad ved jeg ikke... bare noget mere.

Men jeg fik besked på at lave en aftale med sekretæren i min 10. uge, hvor vi så skulle tage blodprøve og dfylde min vandrejournal.

Hmmf, kedeligt!. Jeg havde som dig også glædet mig til "et brag af en fest" hos lægen. Første og anden graviditet var det da lidt mere spændende hos lægen - hvis man kan sige det på den måde.

Kh Kristine

Anmeld

4. september 2010

metlou

Min læge tog heller ingen urinprøve eller blodprøve eller noget, så jeg har heller ikke fået det "officielt" bekræftet... De sagde bare at hvis man har taget flere graviditetstest og de alle var positive -  og hvis ikke har fået mens - så er den god nok! Så det må man jo tro på!

Jeg glæder mig bare til at kunne mærke mere til det end bare at have ømme bryster og være oppustet. 

Anmeld

4. september 2010

metlou

PS: Jeg bor i København (Frederiksberg)

Anmeld

5. september 2010

puslepigen

jeg er fra nordjylland

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.