Lækkert mærketøj, sælges billigt! -fra str. 56 - 92

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2. september 2010

L.J.L

lullebulle skriver:

Hej

Er de to stribede bluser + molodragten + dragten med uger, (alle 4 ting str 74 på billede 2) Er det solgt?

Knus

var du interesseret?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2010

elluL

linselouise skriver:

var du interesseret?

JA, den grøn stribret og blå stribret vil jeg gerne købe. hvis jeg nu også tager hel dragten m uglerne, hva skal du så ha ialt ?

Anmeld

2. september 2010

L.J.L

lullebulle skriver:

JA, den grøn stribret og blå stribret vil jeg gerne købe. hvis jeg nu også tager hel dragten m uglerne, hva skal du så ha ialt ?

160 inkl. porto for de 3- bare sende mig en pb hvis du vil købe

Anmeld

14. september 2010

L.J.L

14. september 2010

DK

Hej

Hvad skal du evt. have for alle tingene i str. 50/56? Altså samlet? Hvor mange ting er str. 50 og hvor mange er str. 56? Er det ryger/ikke ryger hjem? Er tingene fra H&M eller? Er tingene fnulrede?

Jeg kan få min far til at komme forbi og hente dem, han er jævnligt i København. Eller vi kan måske mødes/jeg kan komme forbi dig og hente når vi er på weekend i KBH d. 9/10.10. Jeg kan godt overføre pengene først hvis det er, altså hvis vi kan blive enige om en samlet pris .

Anmeld

14. september 2010

L.J.L

DK skriver:

Hej

Hvad skal du evt. have for alle tingene i str. 50/56? Altså samlet? Hvor mange ting er str. 50 og hvor mange er str. 56? Er det ryger/ikke ryger hjem? Er tingene fra H&M eller? Er tingene fnulrede?

Jeg kan få min far til at komme forbi og hente dem, han er jævnligt i København. Eller vi kan måske mødes/jeg kan komme forbi dig og hente når vi er på weekend i KBH d. 9/10.10. Jeg kan godt overføre pengene først hvis det er, altså hvis vi kan blive enige om en samlet pris .

hej hej

Jeg har ikke lige styr på hvor meget der er i str. 50-56 men vil meget gerne finde ud af det og sende dig fotos af det der er tilbage? Mener også jeg har en del petit bateau liggende (aldrig brugt) som du kan få med billigt?

Anmeld

14. september 2010

DK

linselouise skriver:

hej hej

Jeg har ikke lige styr på hvor meget der er i str. 50-56 men vil meget gerne finde ud af det og sende dig fotos af det der er tilbage? Mener også jeg har en del petit bateau liggende (aldrig brugt) som du kan få med billigt?

Kanon! Jeg venter bare så! Kan du ikke lige sende mig en pb når du har svaret hvis jeg nu ikke lige opdager du er vent tilbage?

Knus

Anmeld

14. september 2010

L.J.L

DK skriver:

Kanon! Jeg venter bare så! Kan du ikke lige sende mig en pb når du har svaret hvis jeg nu ikke lige opdager du er vent tilbage?

Knus

Hej igen.

Jeg var lige lidt for hurtig for jeg må have solgt Petit bateau tøjet, kunne ikke lige finde det. Men jeg fandt så en del andet, det meste er Name it, termo-jakken (så fed!) er Benetton. Alt tøjet er i super fin stand, og kommer fra ikke-ryger hjem, ingen husdyr og vasket i neutral. Noget af tøjet er kun vasket en gang, aldrig brugt.

Der er 29 stykker tøj, og vi kan sige 350,- for det hele afhentet?

De to første billeder er str. 56 og billede 3 er str. 50

Anmeld

14. september 2010

DK

linselouise skriver:

Hej igen.

Jeg var lige lidt for hurtig for jeg må have solgt Petit bateau tøjet, kunne ikke lige finde det. Men jeg fandt så en del andet, det meste er Name it, termo-jakken (så fed!) er Benetton. Alt tøjet er i super fin stand, og kommer fra ikke-ryger hjem, ingen husdyr og vasket i neutral. Noget af tøjet er kun vasket en gang, aldrig brugt.

Der er 29 stykker tøj, og vi kan sige 350,- for det hele afhentet?

De to første billeder er str. 56 og billede 3 er str. 50

Jeg vil gerne købe det hele for de 350 kr! Jeg sender dig lige en pb

Anmeld

14. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Heldragten med uglerne i str 74 tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.