Så blev maven 31+0 :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.189 visninger
15 svar
0 synes godt om
31. august 2010

morethanperfect

Ja ... ... 31+0 ..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2010

Sees

morethanperfect skriver:

Ja ... ... 31+0 ..

G U D E S M U K !

Anmeld

1. september 2010

M.O.A.R.

Du er godt nok flot gravid.. Du bærer maven smukt!

Malene, mor til Simon 08.05.2010

Anmeld

1. september 2010

Nadia&Daniel

Hvor er du flot  sjovt hvor forskelligt vores maver er, selvom vi har termin samme dag - men okay, det vil også være mærkeligt vist de var helt ens. Hvor meget gram skønner din JM deres lille guldklumpe??

Billedet er taget den 31.08.2010 - 31+0

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. september 2010

morethanperfect

Nadia&Daniel skriver:

Hvor er du flot  sjovt hvor forskelligt vores maver er, selvom vi har termin samme dag - men okay, det vil også være mærkeligt vist de var helt ens. Hvor meget gram skønner din JM deres lille guldklumpe??

Billedet er taget den 31.08.2010 - 31+0

Ja , men din sidder bare som en bold på maven , jeg har taget på sådan , på hele maven .. Heh .. Hun sagde i går han var ca 1600 Gram .. Og det er vist godt nok .. Hva har hun sagt om jeres ??

Anmeld

1. september 2010

Nadia&Daniel

morethanperfect skriver:

Ja , men din sidder bare som en bold på maven , jeg har taget på sådan , på hele maven .. Heh .. Hun sagde i går han var ca 1600 Gram .. Og det er vist godt nok .. Hva har hun sagt om jeres ??

Vores ligger på 1500 gram (var ved et ekstra tjek den 30.08.2010 - pga mavens størrelse) - så lige 100 under det normale (men det sagde hun ikke noget til), ellers var alt i tip top

Ja, de "kloge" hoveder siger at jeg har en drengemave - men nu må vi se hvad der kommer ud engang i November satser meget gerne på en sund og rask baby

Anmeld

1. september 2010

isimaven

floooot mave

Anmeld

1. september 2010

h_bernie

Sikke en fin mave. Er selv 31+2 i dag og venter en lille pige. Er nr. 2 barn, så synes altså min mave er lidt større denne gang end ved første barn.

Anmeld

1. september 2010

PeruBaby

Meget smuk mave. Uhhh, lige pludseligt går det stærkt hva'?!? Synes ikke at det er længe siden at din mave sad mere midtpå og var en rund bold

Anmeld

1. september 2010

morethanperfect

Tusind tak alle sammen .. Det går rigtig stærkt syns jeg .. Han er skønnet til ca 1600 gram .. Glæder mig til han kommer ud .. !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.