ihhh altså :-((((

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

691 visninger
9 svar
0 synes godt om
31. august 2010

NoName

når vi nu er så mange online i aften, så vil jeg lige spørge om i har et godt råd til hvordan filan jeg får Caroline til at sove... hun har stort set været vågen siden kl 1445 i eftermiddags kun afbrudt af bitte små power naps... jeg er ved at blive vanvittig af tuderi, grynten, klynk, jeg har tabt sutten, jrg vil ikke ha sutten, jeg vil lugge på arm, jeg vil ikke ligge på arm...... ja fortsæt selv

somebody heeeelllppppppp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2010

LRJ

noname skriver:

når vi nu er så mange online i aften, så vil jeg lige spørge om i har et godt råd til hvordan filan jeg får Caroline til at sove... hun har stort set været vågen siden kl 1445 i eftermiddags kun afbrudt af bitte små power naps... jeg er ved at blive vanvittig af tuderi, grynten, klynk, jeg har tabt sutten, jrg vil ikke ha sutten, jeg vil lugge på arm, jeg vil ikke ligge på arm...... ja fortsæt selv

somebody heeeelllppppppp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hva med nogle andre sutter? Prøvet at svøbe hende ind i ét tæppe og i nd til dig og går rundt imens? Ud i barnevognen og gå en lang tur? Har jesper prøvet at tage hende ind til sig? Og prøv at ligge hende i jeres seng
Det var Det der hjalp her

Anmeld

31. august 2010

Jibbe

Jeg læser lige med her... Frej har også sådanne dage... (heldigvis ikke idag)...

Jeg håber at du får hende til at sove snart! Mange mange tanker herfra...

Anmeld

31. august 2010

NoName

Lone H. skriver:

Hva med nogle andre sutter? Prøvet at svøbe hende ind i ét tæppe og i nd til dig og går rundt imens? Ud i barnevognen og gå en lang tur? Har jesper prøvet at tage hende ind til sig? Og prøv at ligge hende i jeres seng
Det var Det der hjalp her

jeg kan da ikke gå med barnevognen nu... Zafir er ved at føde...

har prøvet alt.... men nu er hun faldet i søvn... håber det blir bare lidt mere end 20 min denne gang....

Anmeld

31. august 2010

NoName

Jibbe skriver:

Jeg læser lige med her... Frej har også sådanne dage... (heldigvis ikke idag)...

Jeg håber at du får hende til at sove snart! Mange mange tanker herfra...

det er bare så mega fustrerende altså... men så sover hun nok det meste af dagen i morgen.... både godt og skidt...

Anmeld

31. august 2010

LRJ

noname skriver:

jeg kan da ikke gå med barnevognen nu... Zafir er ved at føde...

har prøvet alt.... men nu er hun faldet i søvn... håber det blir bare lidt mere end 20 min denne gang....

Hva med de andre ting? mente os at du skulle gå én lang tur om dagen

Anmeld

31. august 2010

NoName

Lone H. skriver:

Hva med de andre ting? mente os at du skulle gå én lang tur om dagen

jesper har ligget med hende, han har gået med hende hun er blevet vugget, holdt tæt, svøbt og andre sutter dur heller ikke... kamillethe er også prøvet - virker kun kort tid

nu ved jeg hvor grå hår kommer fra...

Anmeld

31. august 2010

LRJ

noname skriver:

jesper har ligget med hende, han har gået med hende hun er blevet vugget, holdt tæt, svøbt og andre sutter dur heller ikke... kamillethe er også prøvet - virker kun kort tid

nu ved jeg hvor grå hår kommer fra...

Hmm det ikk "tigerspringet" ?
Har du sunget for hende?

Anmeld

31. august 2010

NoName

Lone H. skriver:

Hmm det ikk "tigerspringet" ?
Har du sunget for hende?

ja, er helt hæs af at synge og snakke...

Anmeld

1. september 2010

CamillaSoefelt

Til en anden gang hun ikke vil sove ik.. så ta hendes dyne og læg dobbelt, sæt dig på sofaen med benene oppe, hav benene tæt sammen, læg dynen ovenpå og så baby.. vug hende nu fra side til side... virker herhjemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.