Ihhh SÅ stolt... Så lidt blær herfra :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

957 visninger
5 svar
0 synes godt om
31. august 2010

SHERO

Jeg har egentlig altid kun kunne hækle firkanter, men men, elsker hæklede bamser, men synes de er så dyre.. Så jeg havde lige en date med Youtube i går, og prøvede at hitte ud af hvordan man hækler bolde. :-D Ooog så var slet ikke så svært som troet...

SÅ VOILA!! Har lige lavet 2 ugler til trolden, en sneugle (første forsøg) og en lille brun ugle... De siger ikke så meget, så tror jeg synes de er sjovere end Elias synes.. :-D

Baare lige lidt blær da :-D

(beklager det virkelige dårlige billede kvalitet..)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2010

Svenne

Tullen85 skriver:

Jeg har egentlig altid kun kunne hækle firkanter, men men, elsker hæklede bamser, men synes de er så dyre.. Så jeg havde lige en date med Youtube i går, og prøvede at hitte ud af hvordan man hækler bolde. :-D Ooog så var slet ikke så svært som troet...

SÅ VOILA!! Har lige lavet 2 ugler til trolden, en sneugle (første forsøg) og en lille brun ugle... De siger ikke så meget, så tror jeg synes de er sjovere end Elias synes.. :-D

Baare lige lidt blær da :-D

(beklager det virkelige dårlige billede kvalitet..)

Ej, hvor er de flotte!! Helt vildt..

Anmeld

31. august 2010

dorthemus

Nej hvor er de søde...put en bjælde i så vil jeg godt bestille én

Anmeld

31. august 2010

SHERO

dorthemus skriver:

Nej hvor er de søde...put en bjælde i så vil jeg godt bestille én

Ihh tak tak

Hehe... Jahh havde jeg også overvejet, men kunne ikke lige finde en i kvickly, og havde ikke liige tålmodighed til at vente, så lappede den sgu sammen... :-)

Det bliver nok ikke aktuelt, den ligge tog dælme næsten 5 timer at lave hehe... Er ikke hurtig hækler åbenbart :-D

Anmeld

31. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Årh de er godt nok fine!

Anmeld

1. september 2010

N&J

Hold da op hvor er de fine.. jeg kan ikke finde ud af andet end at vikle garnet, så jeg er dybt imponeret.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.