5. sa på 1½ år :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

692 visninger
3 svar
0 synes godt om
31. august 2010

KristinaSH

ja, som overskriften lyder så har jeg haft 5 spontane aborter på 1 ½ år. og vi prøver ikke engang at blive gravide! Jeg er bare utroligt frugtbar og kan blive gravid uanset om vi bruger p-piller, kondom eller begge ting.

Ja, jeg har jo gået de sidste 2 mdr. og tænkt hvor er min mens? og haft utallige negative tests.. men så i nat fil jeg voldsomme smerter og begyndte at bløde helt vildt, jeg tog til lægevagten ved en 6 tiden som så sendte mig videre ud på sygehuset.. ja, jeg var så 9 uger henne og aborterede ! Jeg ved ikke engang hvad jeg skal føle denne her gang, det bliver jo næsten en "rutine"..

Vi fik en god snak med lægen på sygehuset og han anbefalede os at begynde projekt baby nu, hvis vi gerne vil ha' børn sammen. Ja, det skal man så ha' at vide i en alder af 18 år! Min kæreste er heldigvis 24 og kan forsørge os alle, men det er godt nok noget af en ting at få at vide. At jeg skal igang nu og ellers får jeg nok ingen børn. ork

Ja det blev lidt langt, men det skulle lige ud.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2010

MM1987

KristinaSH skriver:

ja, som overskriften lyder så har jeg haft 5 spontane aborter på 1 ½ år. og vi prøver ikke engang at blive gravide! Jeg er bare utroligt frugtbar og kan blive gravid uanset om vi bruger p-piller, kondom eller begge ting.

Ja, jeg har jo gået de sidste 2 mdr. og tænkt hvor er min mens? og haft utallige negative tests.. men så i nat fil jeg voldsomme smerter og begyndte at bløde helt vildt, jeg tog til lægevagten ved en 6 tiden som så sendte mig videre ud på sygehuset.. ja, jeg var så 9 uger henne og aborterede ! Jeg ved ikke engang hvad jeg skal føle denne her gang, det bliver jo næsten en "rutine"..

Vi fik en god snak med lægen på sygehuset og han anbefalede os at begynde projekt baby nu, hvis vi gerne vil ha' børn sammen. Ja, det skal man så ha' at vide i en alder af 18 år! Min kæreste er heldigvis 24 og kan forsørge os alle, men det er godt nok noget af en ting at få at vide. At jeg skal igang nu og ellers får jeg nok ingen børn. ork

Ja det blev lidt langt, men det skulle lige ud.

Hold da op, det er godt nok meget du har været igennem...

Dog mener jeg ikke at man skal prøve at blive gravid hvis det ikke er noget man virkelig ønsker... For selvom det går af praktiske grunde, så skal følelserne jo også være med...

Jeg synes det er en hård besked i har fået kastet i hovedet, og jeg ville få foretaget flere undersøgelser og få en ordentlig snak med en læge...

Held og lykke med hvad du end vælger

Anmeld

31. august 2010

M.O.A.R.

Årh stakkels dig

krammere til dig..

Utroligt du er så frugtbar, det må da godt nok høre til sjældenthederne.. Har selv prøvet sa. men 5 sa på 1½, puha det må være utrolig hårdt.

Føler med dig, og masser krammer til dig

Anmeld

31. august 2010

KristinaSH

Ja jeg er også blevet sendt videre til en masse læger med fine titler.

Jeg krydser alt jeg kan for at de finder noget de kan gøre et eller andet ved. For jeg ønsker skam børn og også gerne lige nu, men jeg står med en halv uddannelse og det er ikke det optimale når man skal til at planlægge børn. Men nu får vi se, er det bedste chance, så må vi jo gå igang med projekt baby !

tak for krammerne vi krydser hvertfald fingre herhjemme for at der kan gøres noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.