Findusinde skriver:
Hej tøser! Jeg skal jo giftes næste år den 30 juli.. Og jeg har tænkt rigtig rigtig meget over, at jeg godt kunne tænke mig at der kom en og sang en sang til Thomas fra mig.. Men er det noget man gør her i DK eller hva? Jeg synes umiddelbart ikkke det er noget jeg lige har set eller hørt før.,, Og ved i om det i de thele taget er noget præsterne går med til??
Håber i kan hjælpe mig.. Er det hot eller not?? Hvordan ville i selv reagere, hvis jeres mænd havde arrangeret det?
Knus
Det gør man... Jeg har sunget for to af mine veninder, da de blev gift i kirken, begge gange efter aftale med præsten. Sidste gang, vidste gommen det ikke, det var min venindes gave til ham
Det var lidt sjovt, for han havde ikke set mig på daværende tidspunkt, så da jeg gik op ad gangen, havde han tænkt: hvorfor kommer hun og tager billeder nu?
Det er første gang, jeg har haft lidt svært ved at synge for nogen. De blev begge to så rørte at de smågræd, det var svært, når jeg har det forhold til hende, jeg har... Men det gik rigtigt godt og alle kunne lide det. Dejligt
Anmeld