Sanger til kirken..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.427 visninger
9 svar
0 synes godt om
31. august 2010

Findusinde

Hej tøser! Jeg skal jo giftes næste år den 30 juli.. Og jeg har tænkt rigtig rigtig meget over, at jeg godt kunne tænke mig at der kom en og sang en sang til Thomas fra mig.. Men er det noget man gør her i DK eller hva? Jeg synes umiddelbart ikkke det er noget jeg lige har set eller hørt før.,, Og ved i om det i de thele taget er noget præsterne går med til??

Håber i kan hjælpe mig.. Er det hot eller not?? Hvordan ville i selv reagere, hvis jeres mænd havde arrangeret det?

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2010

AnneBJ

Jeg har hørt om et tilfælde i Horsens (jeg serverede til bryllupppet, hvor mine forældre var gæster) hvor en præst havde givet lov til en sanger i kirken. Det havde været ufatteligt smukt!

Jeg vil rigtig gerne give min kæreste en sang når vi engang skal giftes, men om det skal være i kirken ved jeg ikke lige... Synes det er en skøn måde at sige en hel masse!

Tillykke med det kommende bryllup, håber du finder ud af noget

Anmeld

31. august 2010

Pia

Jeg syntes det er en kanon ide.
Vi var til bryllup i Norge i sommers og der var en pige der sang en sang til brudeparret og det var så godt..
Jeg tror helt sikkert præsten er med på ideen.
Jeg syntes bestemt du skal genneføre det søde..

Anmeld

31. august 2010

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09

Syntes det er en super god ide.

Anmeld

31. august 2010

quity

Jeg ville tud brøle hvis der blev sunget en sang for mig. Jeg ved ik hvordan og hvorledes hvis det er i kirken. Men man kan jo også gøre det til den efterfølgende fest. Dret gjorde min svigerinde til min bror. Det var så utrolig smukt. Så go for it

Anmeld

31. august 2010

mor_sabina

Findusinde skriver:

Hej tøser! Jeg skal jo giftes næste år den 30 juli.. Og jeg har tænkt rigtig rigtig meget over, at jeg godt kunne tænke mig at der kom en og sang en sang til Thomas fra mig.. Men er det noget man gør her i DK eller hva? Jeg synes umiddelbart ikkke det er noget jeg lige har set eller hørt før.,, Og ved i om det i de thele taget er noget præsterne går med til??

Håber i kan hjælpe mig.. Er det hot eller not?? Hvordan ville i selv reagere, hvis jeres mænd havde arrangeret det?

Knus

Min søster har gjort det nogle gange, hu har sunget power of love, og hun er super dygtig.

Anmeld

31. august 2010

Findusinde

Uh, så tror jeg sku jeg gør det.. JEg har lige mailet præsten og spurgt om det er OK.. Det er denne sang jeg gerne vil have blir sunget, har fundet en der kan synge den..

Jeg synes simpelthen den siger ALT!

http://www.youtube.com/watch?v=ocjYOIgrCZI&feature=related

Anmeld

31. august 2010

Dot D

Findusinde skriver:

Knus

Det gør man... Jeg har sunget for to af mine veninder, da de blev gift i kirken, begge gange efter aftale med præsten. Sidste gang, vidste gommen det ikke, det var min venindes gave til ham Det var lidt sjovt, for han havde ikke set mig på daværende tidspunkt, så da jeg gik op ad gangen, havde han tænkt: hvorfor kommer hun og tager billeder nu? Det er første gang, jeg har haft lidt svært ved at synge for nogen. De blev begge to så rørte at de smågræd, det var svært, når jeg har det forhold til hende, jeg har... Men det gik rigtigt godt og alle kunne lide det. Dejligt

Anmeld

31. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Findusinde skriver:

Knus

Tror sagtens man kan få præsten med på den. Det bliver vist mere og mere almindeligt med personlige indslag til højtideligheder.

Har hørt om sange til brylluppet flere gang, og også begravelser så...

Held og lykke med det

Anmeld

31. august 2010

Pia

Findusinde skriver:

Uh, så tror jeg sku jeg gør det.. JEg har lige mailet præsten og spurgt om det er OK.. Det er denne sang jeg gerne vil have blir sunget, har fundet en der kan synge den..

Jeg synes simpelthen den siger ALT!

http://www.youtube.com/watch?v=ocjYOIgrCZI&feature=related

Ja den sang siger da alt søde...kanon sang...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.