Zumba :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.410 visninger
20 svar
0 synes godt om
31. august 2010

Kristina V

Jeg er selv lige startet til zumba, og må indrømme jeg er blevet lidt afhængig

Har ledt og ledt efter Zumba dvd'er UDEN de skulle koste en mindre 599,- og fandt denne side. 19,48 pund INKL fragt har jeg givet..

http://www.latestgreatest.co.uk/zumba-fitness-dvd-boxset-latin-workout-routine-51-p.asp

Så nu ska jeg igang med at træne herhjemme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2010

Kristina V skriver:

Jeg er selv lige startet til zumba, og må indrømme jeg er blevet lidt afhængig

Har ledt og ledt efter Zumba dvd'er UDEN de skulle koste en mindre 599,- og fandt denne side. 19,48 pund INKL fragt har jeg givet..

http://www.latestgreatest.co.uk/zumba-fitness-dvd-boxset-latin-workout-routine-51-p.asp

Så nu ska jeg igang med at træne herhjemme

Hvor lækkert!

Har du modtaget pakken??

Anmeld

5. september 2010

CamillaT89

5. september 2010

Kristina V

Feeeeesen.. Har heller ikke modtaget pakken endnu, men bestilte tirsdag aften, så for mig har de lidt at løbe på endnu..

Men MEGA øv hvis den ikke kommer.. Skriver lige så snart jeg har den i mine hænder...

Anmeld

5. september 2010

CamillaT89

Ja, jeg håber da, den dukker op

Anmeld

7. september 2010

Kristina V

stadig ingen dvd kommet til mig

Anmeld

7. september 2010

Pia.

Ja det bliver man afhændig af... Det er en super fed måde at træne sin krop på... og alle på holdet er glade...

Knus Pia - som glæder sig til Torsdag...

Anmeld

8. september 2010

Kristina V

Så står den på Zumba i aften

Og GÆT hvad postmand Per har været med i min postkasse.. En lille lap papir hvor der står der er en pakke til afhentning imorgen.. Så min dvd er altså kommet

Anmeld

8. september 2010

Maalene

Kristina V skriver:

Så står den på Zumba i aften

Og GÆT hvad postmand Per har været med i min postkasse.. En lille lap papir hvor der står der er en pakke til afhentning imorgen.. Så min dvd er altså kommet

Pyhh... Hehe.. Det var jo et tilbud jeg ikke kunne modstå, så jeg har købt det hos dem også - så DEJLIGT at det er kommet

Anmeld

8. september 2010

Kristina V

Maalene skriver:

Pyhh... Hehe.. Det var jo et tilbud jeg ikke kunne modstå, så jeg har købt det hos dem også - så DEJLIGT at det er kommet

Jaa sådan havde jeg det også lidt. knap 180 kr er sku til at overleve hvis den ikke kom.. men det gjorde den Jaaaa

/Kristina - som er træt efter en times Zumba træning.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.