Er jeg den eneste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

568 visninger
4 svar
0 synes godt om
31. august 2010

Nickoline

Hejsa, er jeg den eneste der synes at denne side i "termins-gruppen" er lidt uoverskuelig. - Min den viser ikke det seneste skrevet emne, men den hopper rundt i dem alle sammen, og sætter dem ikke i dato-orden, så jeg har svært ved at se når der bliver skrevet noget nyt )

Ellers sker der bare ik så meget herinde hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2010

Sky

Hej Nickoline

Hmm jeg synes det fungerer fint for mig  - men der er generelt ikke HELT vildt meget aktivitet herinde...

Jeg synes fx at vi er RIGTIG mange på terminslisten, men vi er kun ganske få der skriver herinde...Men det er jo meget forskelligt hvor stort behov man har for at debatere 

Sky 30+3

Anmeld

1. september 2010

isimaven

her funker det også... men som sky skriver er der ikke så meget aktivitet men jeg synes nu stadig det er hyggeligt at følge med her og muligvis kommer der lidt mere gang i den når vi er kommet på barsel
knus isimaven 27+2

Anmeld

1. september 2010

Nickoline

Okay det forklare jo sagen bedre

Jeg har os altid været inde på "minmave" og der er der altid gang i den, så kunne heller ik helt forstå det hehe

Så må vi jo bare sæt lidt fut i det hele

Anmeld

1. september 2010

Kaufie

Det er rigtigt at der kunne være mere gang i den herinde....

Jeg er selv en af dem, der brugte terminssiden rigtig meget med mit første barn (juli07) og da jeg jo "kender" dem gennem mere end 3 år, kommer mange af mine spørgsmål derind - hvilket jo ikke er helt korrekt, da en del af formålet er, at vi skal lære af hinandens erfaringer - og som 1. gangs fødende har man en del flere spørgsmål, som jeg evt vil kunne give mit bud på.

Jeg går på barsel 18/10 - så bliver jeg forhåbentlig bedre til at være her også....

Men velkommen til i øvrigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.