Arrrrrrrh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2010

mor_sabina

Missi skriver:

Arrrrrrrrrh

Jeg kan slet ikke finde ud af hvilket navn min lille dreng skal have... min kæreste har selvfølgelig sine forslag, familien har osse sine, men ingen er tilfredstillende for mig GG

Kan godt bruge nogen ideer hehe

kram

Vi har en Phillip Emil og en Jullian Emil på vej. Skulle der komme en tredje dreng skal han hedde Elliot Emil hvis jeg må bestemme selv.

Ellers snakkede vi navne som:

Bertram
Samuel
Lionel
William
Maximillian
Nathaniel
Tristan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2010

twinboys

Mine drenge hedder Oliver & Alexander

Anmeld

1. september 2010

Mor-til-asta-09

Missi skriver:

Arrrrrrrrrh

Jeg kan slet ikke finde ud af hvilket navn min lille dreng skal have... min kæreste har selvfølgelig sine forslag, familien har osse sine, men ingen er tilfredstillende for mig GG

Kan godt bruge nogen ideer hehe

kram

Har du nogle oplysninger.. skal det f.eks være et meget brugt navn, gammeldags navn, eller et specielt navn??

Anmeld

1. september 2010

LK88

Hvis vi får en dreng skal han hedde Felix...

Vi har problemet med pigenavne..

Anmeld

1. september 2010

Trinekirc

Jeg havde det på samme måde alle navne der blev forslået var ikke gode nok Vi er blevet enig om han skal hedde Elias. Vi var også inde på Jasper, Morgan og Silas .. Håber i finder et godt navn

Anmeld

1. september 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Hvor jeg husker det med drengenavnene, det var bare så svært. Vi vidste ingen af gangene hvad vi ventede.

1. gang bestemte vi os først 6 timer efter, at jeg havde født og han kom til at hedde LUKA

2. gang kunne vi slet ikke blive enige, men så var det heldigt, at det blev en pige

Anmeld

1. september 2010

Noneother

Jeg er ikke altid så vild med de traditionelle danske - og tit alt for brugte navne. Det måtte heller ikke være noget kristent, da jeg ikke bryder mig om religion i det helt taget.

Så da vi til MD-scanning fandt ud af at vi ventede en dreng, gik jeg hjem og fandt 4 navne:

Phillip, Sean, Simon & Justin.

Dem fik far lov at vælge imellem og det blev så Justin.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.