Hej piger ..
Jeg fødte en dreng den 13-08 (18 dage siden idag) jeg har kunne amme ham lige fra starten af og der har ingen problemer været lige til i fredags, hvor han var 14 dage gammel. 
Jeg fik nogle piller af min læge i torsdags til noget mavesyrer, hvor der ikke skulle ske noget ved at tage mens jeg ammer (jeg blev faktisk lovet det) Men siden fredag har han spist hver time (hver 2-2½ time om natten) hvor han spiser i ca.15-20 minutter og derefter kaster/gylper op kort tid efter og jeg kalder ikke om lidt meget voldsom meget, det står faktisk ud af hans mund og det er efter hver amning. Jeg prøvet at give ham igen efter det er kommet op men så spiser han kun i 2-5minutter. Han er oppe og bøvse af mange gange.
Det gør mig bare så voldsom ked af det, når han begynder at græde og søge efter brystet for mælk, at jeg har lyst til at løbe væk.
Jeg stoppede med at amme min datter der hun var 14 dage pga jeg fik brystbetændelse og der fik jeg penicillin .. Efter jeg startede på disse piller stå der ellers bare ud af munden på hende efter kort tid og jeg stoppede med amme, hvor hun så kom på flaske. 
Er det de piller som gør det eller er det bare min mælk der er noget galt med eller ?
Mvh Anna ..
Anmeld