hjemmelavet juice

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.528 visninger
14 svar
0 synes godt om
31. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hey tøser og mænner!

Nu er jeg jo en af de mange mange mennesker som har en frugt/grøntsagsjuicer herhjemme og ÆLSKER at lave juice selv... MEN.. hvornår Må Laura få det?

Knus Caroline

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2010

bagger26

Altså uden at vide det, ville jeg da sige nu.. De må jo gerne få frugter og grøntsager.. Så om det er mos eller saft, det giver vel det samme, i min verden i hvert fald...

Anmeld

31. august 2010

Ni-ko-li-ne

hmmm der er noget ang fordøjelsen, juicen i selv laver kommer jo fra rå frugter og rå grøntsager... og det er hårdere for maven end når det er kogt osv...

Anmeld

31. august 2010

mor-til-vanessa

Caroline86 skriver:

Hey tøser og mænner!

Nu er jeg jo en af de mange mange mennesker som har en frugt/grøntsagsjuicer herhjemme og ÆLSKER at lave juice selv... MEN.. hvornår Må Laura få det?

Knus Caroline

tror jeg hun må fra 6 mdr.

vanessa har smagt min julerodsjuice i lang tid. hun synes dog ikke det smager så godt

Anmeld

31. august 2010

bagger26

Ni-ko-li-ne skriver:

hmmm der er noget ang fordøjelsen, juicen i selv laver kommer jo fra rå frugter og rå grøntsager... og det er hårdere for maven end når det er kogt osv...

Men de må godt få rå frugter nu, så det burde vel ikke give nogen forskel.. eller??

Anmeld

31. august 2010

Ni-ko-li-ne

bagger26 skriver:

Men de må godt få rå frugter nu, så det burde vel ikke give nogen forskel.. eller??

også rå?

Anmeld

31. august 2010

bagger26

Ni-ko-li-ne skriver:

også rå?

Ja, det mener jeg da hmm..  ja nu bliver jeg da i tvivl med æbler og pærer og de andre hårde frugter.. Men fx banan, melon, og andre bløde frugter der kan moses, må de gerne få...

Anmeld

31. august 2010

Ni-ko-li-ne

bagger26 skriver:

Ja, det mener jeg da hmm..  ja nu bliver jeg da i tvivl med æbler og pærer og de andre hårde frugter.. Men fx banan, melon, og andre bløde frugter der kan moses, må de gerne få...

så må de helt sikkert også få juice heraf... det er nok værre med grøntsagerne

Anmeld

31. august 2010

bagger26

Ni-ko-li-ne skriver:

så må de helt sikkert også få juice heraf... det er nok værre med grøntsagerne

Ja det kan godt være det nok er noget andet med dem....

Anmeld

31. august 2010

Nanna444

Hej.

Herhjemme er vi også storforbrugere af vores juicemaker  og min dreng på knap 9 mrd får af og til lidt appelsin- eller æblejuice. Dog fortynder jeg det med vand ( halv/halv ) da jeg har læst et sted at juicen ellers er alt for koncentreret for de små maver. Og han eeeeelsker det!  Jeg vil tro at det er det samme med grøntsagerne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.