Vis mig jeres baby/børneseng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.645 visninger
20 svar
0 synes godt om
31. august 2010

Maalene

Nu eeelsker jeg at sidde og kigge på babyting - synes sådan nogle banysenge er SÅ søde med det fine sengetøj, sengerand, himmel og hvad der ellers er ad tusind ting - så vil I ikke vise mig jeres senge?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2010

NoName

Nu har vi arvet denne tremmeseng, den var oprindelig i ludlakeret bøg... vi har så malet den og er ganske godt tilfreds. Jg er ikke så meget til himmel og den slags, for mig er det en støvsamler. Så sengen er ganske enkel med en neutral sengerand fordi jeg synes det hurtigt kommer til at ligne et tivoli med alt for mange farver og mønstre blandet sammen.

Så her er vores kedelige seng

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. august 2010

Malonde1985

der går lige lidt tid før vi sætter babysengen op.. Er kun i 19. uge, så venter gerne lidt endnu med alt det sjove

Anmeld

31. august 2010

bagger26

På det 1. billede er vuggen som jeg købte den.

Så tog min mor til lene bjerre udsalg, og kom hjem med en mega stor sengehimmel, som vi klippede i stykker og syede en himmel og skørt(ved ikke hvad det hedder) til vuggen, og resultatet blev billede nr 2.

På billede nr. 3 har jeg selv lavet en uro til sengen...

Anmeld

31. august 2010

Maalene

noname skriver:

Nu har vi arvet denne tremmeseng, den var oprindelig i ludlakeret bøg... vi har så malet den og er ganske godt tilfreds. Jg er ikke så meget til himmel og den slags, for mig er det en støvsamler. Så sengen er ganske enkel med en neutral sengerand fordi jeg synes det hurtigt kommer til at ligne et tivoli med alt for mange farver og mønstre blandet sammen.

Så her er vores kedelige seng

Synes slet ikke den er kedelig - kan kun give dig ret i, at den hurtigt kan komme til at ligne et Tivoli

Og rigtig søde lamper altså

Anmeld

31. august 2010

Maalene

Malonde1985 skriver:

der går lige lidt tid før vi sætter babysengen op.. Er kun i 19. uge, så venter gerne lidt endnu med alt det sjove

Ihh... Hvor spændende

Vil I så have kønnet og vide her om ikke særlig længe?

Anmeld

31. august 2010

Maalene

bagger26 skriver:

På det 1. billede er vuggen som jeg købte den.

Så tog min mor til lene bjerre udsalg, og kom hjem med en mega stor sengehimmel, som vi klippede i stykker og syede en himmel og skørt(ved ikke hvad det hedder) til vuggen, og resultatet blev billede nr 2.

På billede nr. 3 har jeg selv lavet en uro til sengen...

Eej, hvor er den bare blever fin - en rigtig prinsesseseng

Anmeld

31. august 2010

mullesmith2

Til mine twins

Anmeld

31. august 2010

Maalene

mullesmith2 skriver:

Til mine twins

Hvor er den altså bare SÅ mega sød den seng - de får det som to små prinser i den - det er helt sikkert

Det var faktisk fordi jeg så det billede i din tråd, at jeg blev inspireret og fik lyst til at se endnu flere fine senge

Anmeld

31. august 2010

JustAnotherName

Billederne er et par år gamle efterhånden. Men det er jo nok underordnet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.