28+6 - dejlig rund mave <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.469 visninger
17 svar
0 synes godt om
31. august 2010

Fru.Mäes <3

SÅ blev min mave endelig dejlig rund at se på

Er i uge 28+6 - og har det helt fantastisk..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2010

Dimse

Ej hvor er den flot!

Den ligner min fra da jeg var i uge 28 :-) Det er bare den bedste tid i graviditeten, sådan havde jeg det i hvert fald. Og mange gange tillykke med at du skal have en baby.

Anmeld

31. august 2010

Dansker I Holland

FrøkenHedegaard skriver:

SÅ blev min mave endelig dejlig rund at se på

Er i uge 28+6 - og har det helt fantastisk..

Hvor er du bare fin at se på og hold da op en dejlig rund mave Smiler... Den skal du bare være RIGTIG stolt af Forresten.. Nu spørger jeg sikkert dumt, MEN ved du hvad du venter ? Jeg kan ikke huske om du har sagt det en gang før.

Knus Sussie 29+1

Anmeld

31. august 2010

Fru.Mäes <3

Dimse skriver:

Ej hvor er den flot!

Den ligner min fra da jeg var i uge 28 :-) Det er bare den bedste tid i graviditeten, sådan havde jeg det i hvert fald. Og mange gange tillykke med at du skal have en baby.

Tusind mange tak - og i lige måde

Kan læse mig frem til at du er gået over tid - hvor meget er du gået over indtil videre?

Jeg er bare SÅ glad for maven lige pt. den er først blevet rund, her indenfor de sidste 14 dage.. SÅ det er SKØNT

Anmeld

31. august 2010

Fru.Mäes <3

NR3ønskebarn skriver:

Hvor er du bare fin at se på og hold da op en dejlig rund mave Smiler... Den skal du bare være RIGTIG stolt af Forresten.. Nu spørger jeg sikkert dumt, MEN ved du hvad du venter ? Jeg kan ikke huske om du har sagt det en gang før.

Knus Sussie 29+1

Jah, jeg må indrømme at jeg osse er SINDSSYG glad for den

Den har været længe vengtede, hvert fald på at blive rund

Jamen, jeg venter en lille dreng

Anmeld

31. august 2010

Dansker I Holland

Dimse skriver:

Ej hvor er den flot!

Og jeg sender da lige en ORKAN af vestøv til dig Smiler...

Knus Sussie 29+1

Anmeld

31. august 2010

Dansker I Holland

FrøkenHedegaard skriver:

Jah, jeg må indrømme at jeg osse er SINDSSYG glad for den

Den har været længe vengtede, hvert fald på at blive rund

Jamen, jeg venter en lille dreng

Hehe det skal du osse bare være Smiler... Nåå ja en dreng havde jeg lige glemt griner... Jeg drømte igår nat at jeg fødte en dreng Og det håber jeg virkelig at det bliver smiler... MEN en pige er ligeså velkommen Hvor er det nu du kommer fra ? Garanteret jylland ggg.. hihi..Jeg regner med at sætte mavebillede på ligeså snart jeg er 30+0 hihi... Jeg er osse blevet pænt stor synes jeg selv..

Anmeld

31. august 2010

Fru.Mäes <3

NR3ønskebarn skriver:

Hehe det skal du osse bare være Smiler... Nåå ja en dreng havde jeg lige glemt griner... Jeg drømte igår nat at jeg fødte en dreng Og det håber jeg virkelig at det bliver smiler... MEN en pige er ligeså velkommen Hvor er det nu du kommer fra ? Garanteret jylland ggg.. hihi..Jeg regner med at sætte mavebillede på ligeså snart jeg er 30+0 hihi... Jeg er osse blevet pænt stor synes jeg selv..

Det er først indenfor de sidste par uger, at jeg er begyndt at synes om min mave.. SÅ i LLLAAANNNGGG tid, har den bare set FED ud - på den der trælse måde!!

Men nu er det VIDUNDERLIGT - og især når folk kommenterer den

Du ved ikke hvad du får så? Jeg troede faktisk at jeg ville få en pige, MEN når jeg drømte - så var det altså en dreng.. Og det bliver med 200% sikkerhed en dreng

Yes, jeg er fra Jylland - lige i midten at Jylland.. Nærmere Herning.. Hvad med dig, søde?

Anmeld

31. august 2010

Dansker I Holland

FrøkenHedegaard skriver:

Det er først indenfor de sidste par uger, at jeg er begyndt at synes om min mave.. SÅ i LLLAAANNNGGG tid, har den bare set FED ud - på den der trælse måde!!

Men nu er det VIDUNDERLIGT - og især når folk kommenterer den

Du ved ikke hvad du får så? Jeg troede faktisk at jeg ville få en pige, MEN når jeg drømte - så var det altså en dreng.. Og det bliver med 200% sikkerhed en dreng

Yes, jeg er fra Jylland - lige i midten at Jylland.. Nærmere Herning.. Hvad med dig, søde?

Hehe jeg er jo fra det som de FLESTE jyder vil kalde for "Djævleøen" hihi... Jeg bor i en by som hedder Taastrup Nej jeg ved desværre ikke hvad vi skal have for en baby Forhåbentlig en rask en af slagsen hihi.. Jeg har osse KUN drømt om at det bliver en dreng Så vi kan jo håbe der er noget om det Fordi vi skal i HVERT fald ud og købe drengetøj når jeg har født hvis det er en dreng For jeg har KUN pigetøj... Fra min ældste datter.. griner.. Du har ikke msn eller facebook, så vi evt kan skrive lidt mere ? hihi.. Kunne være MEGA hyggeligt Så kan vi osse følge hinanden i graviditeten

Knus til dig søde fra Sussie 29+1

Anmeld

31. august 2010

Fru.Mäes <3

NR3ønskebarn skriver:

Hehe jeg er jo fra det som de FLESTE jyder vil kalde for "Djævleøen" hihi... Jeg bor i en by som hedder Taastrup Nej jeg ved desværre ikke hvad vi skal have for en baby Forhåbentlig en rask en af slagsen hihi.. Jeg har osse KUN drømt om at det bliver en dreng Så vi kan jo håbe der er noget om det Fordi vi skal i HVERT fald ud og købe drengetøj når jeg har født hvis det er en dreng For jeg har KUN pigetøj... Fra min ældste datter.. griner.. Du har ikke msn eller facebook, så vi evt kan skrive lidt mere ? hihi.. Kunne være MEGA hyggeligt Så kan vi osse følge hinanden i graviditeten

Knus til dig søde fra Sussie 29+1

Ha ha - -øen...

Jah, for guds skyld - bare vores små pus er sunde og raske, når de kommer til verden.. Så er vi tilfredse

Jeg har hvert fald Facebook - hedder Rikke Merete Hedegaard, ved ikke om man kan finde mig derinde.. Har pillet en del ved min konto - så nogen gange er jeg mere eller mindre usynlig derinde.. Men prøv at se om du kan finde mig, eller skal jeg bare have dit navn - også kan jeg tilføje dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.