Brams skriver:
Jeg er helt klart mest for at fortsætte med amningen, så jeg malker ud (har faktisk også en håndpumpe).
Ja hun er på pencillin og skal være det i 7 dage.
Er glad for at høre om det med mælken, tænkte bare åhh nej nu er der gået 2 dage og så er det nok allerede på retur.
jeg stoppede med at amme da vores datter var godt 4 mdr... dels fordi mælken var på tilbagetog, som følge af rygsmerter... dels fordi min ryg ikke tillod at jeg kunne sidde og amme og Nikoline ville ikke ligge i sengen... helt til sidst fik jeg hende lært at ligge ned og amme... i elevationssengen med hovedgærdet lidt oppe så hun lå lidt opad... men der var det for sent desværre... hun var meget glad for sin sutteflaske...
jeg ville enormt gerne have ammet mere end jeg gjorde og var/er rigtig ked af at det ikke kunne lade sig gøre... så jeg kan godt følge dig...
hvis du gerne vil være helt sikker på at mælkeproduktionen holder sig oppe, så malk ud så lang tid som hun plejer at spise...
god bedring med din datter, jeg krydser fingre for at hun igen vil tage brystet om nogle dage!
Anmeld