Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Iiih hvor har jeg set frem til denne dag !!
Det er en kæmpe milepæl for mig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Min barsel er officielt startet og så er det lønningsdag !!!
Juhuu !!
Dagen idag skal gå med shopping og de aller sidste indkøb inden den lille kommer
Det bliver en skøn dag..
Jeg håber at Jeres bliver ligeså god !
Smuk smuk mave og sikke en dejlig dag... Håber den bliver lige så skøn som du ønsker den...
Knus fra Pia.
Pia. skriver: Smuk smuk mave og sikke en dejlig dag... Håber den bliver lige så skøn som du ønsker den... Knus fra Pia.
Tusinde tak
Har godt nok lige haft et par timer med kæmpe hovedpine, men den er så småt ved at fordufte..
Rigtig god dag til dig .
SøsOgBuster skriver: Iiih hvor har jeg set frem til denne dag !! Det er en kæmpe milepæl for mig
Hvor er du altså bare smuk !! .. Ønsker dig en god dag
Sikke en stor smuk mave Glæder mig osse til om 7 uger når jeg er ligeså langt som dig hihi...
Knus Sussie 29+1
Tusinde tak piger ! Hihi, ja det er ved at være besværligt efterhånden..
Nu kan jeg glæde mig til at han kommer ud og jeg kan få nogenlunde flad mave igen
GUD hvor er din mave bare GUDE smuk.. og den sidder jo HELT fantastisk.. =)
Kæmpe tillykke med maven - og husk at nyd den sidste tid selvom det er svært fordi man er besværet.. =)
quar20 skriver: GUD hvor er din mave bare GUDE smuk.. og den sidder jo HELT fantastisk.. =) Kæmpe tillykke med maven - og husk at nyd den sidste tid selvom det er svært fordi man er besværet.. =)
Tusinde tak, hvor er du sød
Jeg skal nok PRØVE at nyde den sidste tid.. Det er bare mega svært
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128