Se er det sgu nu - måske ? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.070 visninger
12 svar
0 synes godt om
31. august 2010

TineA

Ja, som overskriften siger, så varer det nok ikke længe inden vi får lillemanden at se.

Jeg vågenede kl. 1.30, ved at jeg følte at jeg skulle tisse, og da jeg rejste mig, blev der her vådt dernede.

Jeg gik en lille tur i lejligheden og der gik ikke længe inden jeg kunne mærke noget der ligesom sev ud.

Ringede til FG og kom derind kl. 2.45. Hun mente ikke, at vandet var gået, selvom jeg fortalte, at der var løbet vand ned ad benene på mig efter jeg havde været i bad.

Så vi kom hjem igen og har så siden kl. 4 haft nogle små veer, korte, men jeg må nu indrømme at de tager ok fat - bare tanken om at de bliver værre - puha

Men jeg skulle ringe til FG kl. 9 medmindre der er sket noget inden.

Så nu vil jeg slappe af så meget som overhovedet muligt og håbe på, at William snart kommer,

Tak fordi du læste med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2010

isimaven

Tine2104 skriver:

Ja, som overskriften siger, så varer det nok ikke længe inden vi får lillemanden at se.

Jeg vågenede kl. 1.30, ved at jeg følte at jeg skulle tisse, og da jeg rejste mig, blev der her vådt dernede.

Jeg gik en lille tur i lejligheden og der gik ikke længe inden jeg kunne mærke noget der ligesom sev ud.

Ringede til FG og kom derind kl. 2.45. Hun mente ikke, at vandet var gået, selvom jeg fortalte, at der var løbet vand ned ad benene på mig efter jeg havde været i bad.

Så vi kom hjem igen og har så siden kl. 4 haft nogle små veer, korte, men jeg må nu indrømme at de tager ok fat - bare tanken om at de bliver værre - puha

Så nu vil jeg slappe af så meget som overhovedet muligt og håbe på, at William snart kommer,

Tak fordi du læste med

Uhh hvor spændende
held og lykke med det og forhåbentlig får du sønnen at se i dag
kæmpe knus herfra

Anmeld

31. august 2010

TineA

isimaven skriver:

Uhh hvor spændende
held og lykke med det og forhåbentlig får du sønnen at se i dag
kæmpe knus herfra

Ih tak

Anmeld

31. august 2010

Maalene

Tine2104 skriver:

Tak fordi du læste med

Ihh... Hvor er det stort

Stooort tillykke og krydser fingre for en fantastisk fødsel

Anmeld

31. august 2010

TineA

Maalene skriver:

Ihh... Hvor er det stort

Stooort tillykke og krydser fingre for en fantastisk fødsel

Tak for det

Anmeld

31. august 2010

Gyllibik

Åååhh hvor dejligt. Ville ønske det  var mig der var så langt

Så må du hellere få samlet kræfter, selvom det nok er rigtig svært at få noget søvn nu.

Held og lykke

Anmeld

31. august 2010

Bare mig..

Uha hvor spændende...

Det er underligt at tænke på, at du får din søn i armene idag ik? (forhåbentligt) og om ikke andet nok imorgen...

Jeg kan huske, at jeg også brugte enormt meget tid på at tænke, at det kun blev værre, men hvis man kan, så lad være med at tænke på det, og fokuserer på at hvile dig.. Jeg kender ALT til udmattelse, for jeg havde ikke fået søvn halvandet døgn da jeg fødte.. Puha..

HELD OG LYKKE..

Anmeld

31. august 2010

Dimse

Hvor er du bare heldig Glæder mig til at høre at det er gået godt

Anmeld

31. august 2010

B&J

ihhh så spænde sender dig en masse vee støv

Anmeld

31. august 2010

Gustavsmor

IIIH hvor er det bare spændende.....!!!Held og lykke herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.