Trine din gæve spanier

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

284 visninger
2 svar
0 synes godt om
15. juli 2008

st

Der begynder så småt at falde lidt ferieplaner på plads her i huset. Men den weekend du måske havde "ledig" d. 15-17 august, er ved at være fyldt op her. Jeg have glemt en sommerfest i Jeppes familie, og der er sommerfest her i byen hvor vi bor også. Det er vist på tide vi mænger os lidt med de lokale, så vi kan få lært nogle at kende. Nu har vi bpet her et år, og kender ikke ret mange.
Så jeg kommer nok ikke lige på Århus egnen den weekend alligevel. Er der overhovedet mulighed for at ses en anden dag? jeg starter jo job d. 11. august, så hverdagene ryger til den tid. Så derefter vil jeg kun kunne en weekend.

Hvad tror du? ved du lidt mere om hvad du skal?

st.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2008

3rollinger

Hej st

For mit vedkommende saa var det ikke weekenden jeg havde taenkt paa fordi at der skal jeg jo til min faetters bryllup mit die ganze familie (okay, jeg kan ikke tysk ;) ) Og jeg ankommer foerst til Jylland den 13 august, saa det ser lidt sort ud for vores moede. Men jeg kan godt forstaa at i din foerste arbejdsuge kan du ikke lige suse ud og moedes med "fremmede mennesker". Du selv og ikke mindst Mads skal jo lige vaenne jer til hele situationen. Og du er nok smadret efter dine foerste arbejdsdage, hvor man er 200% opmaerksom.

Men dette projekt som jeg koerer paa mit arbejde omhandler Aarhus og Odense og koerer i flere aar, saa jge regner med at min rejseaktivitet til omraadet generelt vil stige lidt. Eller jeg haaber ihvertfald. Saa maaske vi kan finde ud af noget en anden god gang.

Forresten saa er min butik endelig saa godt som aaben :D:D:D. Betaling med credit card mangler lige en dags arbejde endnu, men ellers er det bare smaa detaljer som ikke skal afholde mig fra at aabne. Adresse er www.petitepeople.com og saa selvfoelgelig det spanske flag :D. Nu tager vi godt nok paa ferie paa fredag, men efter ferien staar den paa markedsfoering af ny webbutik.

Knus
st

Anmeld

15. juli 2008

st

Ej hvor fedt. Tillykke med åbningen Jeg vil straks tage et kig derind.

Jeg havde misforstået datoerne lidt kan jeg forstå. Hmm jeg tror vi må sige det bliver næste gang du er i landet. Det kunne ellers lige have passet så fint.

st.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.