Hej st
For mit vedkommende saa var det ikke weekenden jeg havde taenkt paa fordi at der skal jeg jo til min faetters bryllup mit die ganze familie (okay, jeg kan ikke tysk ;) ) Og jeg ankommer foerst til Jylland den 13 august, saa det ser lidt sort ud for vores moede. Men jeg kan godt forstaa at i din foerste arbejdsuge kan du ikke lige suse ud og moedes med "fremmede mennesker". Du selv og ikke mindst Mads skal jo lige vaenne jer til hele situationen. Og du er nok smadret efter dine foerste arbejdsdage, hvor man er 200% opmaerksom.
Men dette projekt som jeg koerer paa mit arbejde omhandler Aarhus og Odense og koerer i flere aar, saa jge regner med at min rejseaktivitet til omraadet generelt vil stige lidt. Eller jeg haaber ihvertfald. Saa maaske vi kan finde ud af noget en anden god gang.
Forresten saa er min butik endelig saa godt som aaben :D:D:D. Betaling med credit card mangler lige en dags arbejde endnu, men ellers er det bare smaa detaljer som ikke skal afholde mig fra at aabne. Adresse er
www.petitepeople.com og saa selvfoelgelig det spanske flag :D. Nu tager vi godt nok paa ferie paa fredag, men efter ferien staar den paa markedsfoering af ny webbutik.
Knus
st
Anmeld