Tjuhl skriver:
det er en sprøjte man giver sig selv over nogle dage i ens behandlingscyklus, som gør at man danner æg eller flere æg end normalt og at de modner, så man fx kan blive insemineret 
trådstarter har jo lagt indlægget under barnløshedsbehandling, så jeg tror hun mener, at hun vil give det til andre der er i behandling og skal bruge puregon. det er jo ret dyrt at være i behandling, så hvis hun har medicin hun skal af med, kan det måske hjælpe en anden 
dog MÅ man ikke give receptpligtig medicin videre til andre...
Jmen jeg tænker om det også kan bruges selvom man bare derhjemme forsøger at blive gravide, me det ikke virker?
Jeg skal ikke selv være gravid lige nu, og har indtil nu heller ikke haft behov for hjælp til det.
Men mener bare hvis der sidder en derude og tænker nu har vi prøvet i så og så mange mdr, og som så kunne finde på at bruge det her middel som hjælp? Om det kan være farligt hvis man ikke har kenskab til det osv...
Rigtig sødt af TS at tænke på andre, men er bare så bange for om nogen kan finde på at gøre brug af det "privat" uden man må det....
Forstår du hvad jeg mener??
Kram
Anmeld