Puregon værsgo'

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.495 visninger
11 svar
0 synes godt om
30. august 2010

Molly8

Hej Alle

Jeg har 300 enheder Puregon (ægdannende hormon) til at stå i køleskabet, som skal bruges NU i starten af september (Er så heldig at være blevet gravid og har ikke selv brug for det). Det koster jo en formue, men jeg har ikke fundet nogen, der kunne bruge det. Så kom jeg i tanker om at prøve her. Det vejer ingenting, så jeg sender kvit og frit, da jeg ikke kan holde tanken ud om at smide det væk.. Bare send mig en adresse.

Kh Molly

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2010

o1Mutte

Hvad gør det ? Hvis jeg lige må spørge

Anmeld

31. august 2010

Becks

o1Mutte skriver:

Hvad gør det ? Hvis jeg lige må spørge

Det er til kvinder der er i barnløshedsbehandling

Anmeld

31. august 2010

lotte32

sikke et fantastisk tilbud  desværre skal jeg ikke bruge noget før slut sept. eller start okt.

men håber du finder én der skal bruge noget NU

Knus Lotte

Anmeld

31. august 2010

Molly8

Tak

Anmeld

31. august 2010

aarhusmor

Jeg har også en masse og menupur til flere forsøg. Men jeg er ikke sikker på at man må give medicin væk.

Anmeld

31. august 2010

LouiseNielsen

Har ikke brug for det... Men er lige nysgerrig.... Hvad gør det, hvordan gør man osv???

Er det ikke noget man skal "have lov at bruge" gennem en klinik eller læge??

Anmeld

31. august 2010

oo

LouiseNielsen skriver:

Har ikke brug for det... Men er lige nysgerrig.... Hvad gør det, hvordan gør man osv???

Er det ikke noget man skal "have lov at bruge" gennem en klinik eller læge??

det er en sprøjte man giver sig selv over nogle dage i ens behandlingscyklus, som gør at man danner æg eller flere æg end normalt og at de modner, så man fx kan blive insemineret

trådstarter har jo lagt indlægget under barnløshedsbehandling, så jeg tror hun mener, at hun vil give det til andre der er i behandling og skal bruge puregon. det er jo ret dyrt at være i behandling, så hvis hun har medicin hun skal af med, kan det måske hjælpe en anden

dog MÅ man ikke give receptpligtig medicin videre til andre...

Anmeld

31. august 2010

LouiseNielsen

Tjuhl skriver:

det er en sprøjte man giver sig selv over nogle dage i ens behandlingscyklus, som gør at man danner æg eller flere æg end normalt og at de modner, så man fx kan blive insemineret

trådstarter har jo lagt indlægget under barnløshedsbehandling, så jeg tror hun mener, at hun vil give det til andre der er i behandling og skal bruge puregon. det er jo ret dyrt at være i behandling, så hvis hun har medicin hun skal af med, kan det måske hjælpe en anden

dog MÅ man ikke give receptpligtig medicin videre til andre...

Jmen jeg tænker om det også kan bruges selvom man bare derhjemme forsøger at blive gravide, me det ikke virker?

Jeg skal ikke selv være gravid lige nu, og har indtil nu heller ikke haft behov for hjælp til det.

Men mener bare hvis der sidder en derude og tænker nu har vi prøvet i så og så mange mdr, og som så kunne finde på at bruge det her middel som hjælp? Om det kan være farligt hvis man ikke har kenskab til det osv...

Rigtig sødt af TS at tænke på andre, men er bare så bange for om nogen kan finde på at gøre brug af det "privat" uden man må det....

Forstår du hvad jeg mener??

Kram

Anmeld

31. august 2010

oo

LouiseNielsen skriver:

Jmen jeg tænker om det også kan bruges selvom man bare derhjemme forsøger at blive gravide, me det ikke virker?

Jeg skal ikke selv være gravid lige nu, og har indtil nu heller ikke haft behov for hjælp til det.

Men mener bare hvis der sidder en derude og tænker nu har vi prøvet i så og så mange mdr, og som så kunne finde på at bruge det her middel som hjælp? Om det kan være farligt hvis man ikke har kenskab til det osv...

Rigtig sødt af TS at tænke på andre, men er bare så bange for om nogen kan finde på at gøre brug af det "privat" uden man må det....

Forstår du hvad jeg mener??

Kram

jep jeg forstår godt hvad du mener, jeg ville heller ikke have det godt med at give min medicin til "hvem som helst".

jeg tror ikke det virker som almindeligt hjemmebrug, for det er kun en meget lille del af alle de hormoner man skal tage i løbet af behandlingscyklussen. jeg håber i hvert fald ikke at en "hjemmebruger" får lov at få det tilsendt!! man skal også vide hvordan det bruges, fx hvordan man stikker sig selv og den slags.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.