Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
SoffiLine skriver: Hvor ligger herslev ? Er ikke så kendt her faktisk. Jeg har termin den 18 Marts, men skal til Nakkefoldsscanning på torsdag hvor den endelige termin blir sat
Hvor ligger herslev ?
Er ikke så kendt her faktisk.
Jeg har termin den 18 Marts, men skal til Nakkefoldsscanning på torsdag hvor den endelige termin blir sat
hej det ligger 6 km fra fredericia, jeg var til nakkefoldsskanning i går,det gik rigtig godt.der var vild fart på,bare skønt at se. blev rykket frem til den 13 marts..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kan Vejle også fungere??
Jeg bor også i Fredericia, jeg har termin med vores første barn d. 25. september.
Vi bor lige uden for voldene, men flytter ud ved omkring vest-centeret om 1½måned.
VIPpigen skriver: Kan Vejle også fungere??
selvfølgelig der er ikke så langt
Keabla skriver: Jeg bor også i Fredericia, jeg har termin med vores første barn d. 25. september. Vi bor lige uden for voldene, men flytter ud ved omkring vest-centeret om 1½måned.
Hvor henne omkring vest centret?
Bor ikke langt derfra
SoffiLine skriver: selvfølgelig der er ikke så langt
Nej, også min tanke...
Altså var det ikke fordi du havde profilbillede på, så havde jeg troet at du var min kusine, hun er nemlig også 21, har termin i marts, skal til NF-scanning på torsdag og bor i Fredericia
Sommerfuglelarven skriver: Altså var det ikke fordi du havde profilbillede på, så havde jeg troet at du var min kusine, hun er nemlig også 21, har termin i marts, skal til NF-scanning på torsdag og bor i Fredericia
Hehe ej hvor sjovt
SoffiLine skriver: Hvor henne omkring vest centret? Bor ikke langt derfra
Oppe i de nye byggerier på Viaduktvej :-)
Hvor bor du henne da?
Hejsa
Jeg bor også i Fredericia, er lige flyttet hertil 1 august. Jeg er 21år, og har en dreng på 13 måneder
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128