(oktober) Vi lige sige hej!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

951 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. august 2010

HenrietteHall

Jeg er forholdsvis ny bruger herinde.. Jeg har været tilmeldt et stykke tid, men er først begyndt at skrive noget nu..

Jeg hedder Henriette og er 33 (snart 34).. Bor sammen med min mand, vores dejlige søn Lauge fra d. 29. oktober 2009, min hund og min mands søn hveranden weekend..

Skal snart begynde på arbejde  igen.. Vi arbejder begge fast aftenhold og skal have ung pige i hus.. Det gruer jeg for.. Men vi har desværre ikke noget alternativ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2010

HenrietteHall

Nå, ja og så er vi forresten i gang med projekt baby nr. 2.. Håber det snart lykkes os.. Vi har kun prøvet i 2 mdr. så der kan jo stadig gå lang tid endnu..

Anmeld

31. august 2010

ESV

Av den var da også hård med 2 på aften job....

Håber i snart lykkes med nummer 2..

Uh uh uh nu sker der noget i denne gruppe..

Har en datter fra november så hun skal snart i vuggestue, men glæder mig nu lidt til hun kommer afsted og får brændt noget krudt af tror hun er SÅ klar til der skal ske noget andet end mor hele tiden!

Anmeld

10. september 2010

Brams

Hej og velkommen til.

Jeg hedder Trine og har Lærke som er fra 24.10.09, bor sammen med min mand Jesper på Stevns.

Lærke er så småt startet op i DP, men det går desværre ikke så godt endnu og jeg skal starte på onsdag  Pu-ha jeg synes det er hårdt når hun er så ked af det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.