I gang igen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

448 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. august 2010

AnneH

Så sluttede ferien!!! Og vi skal til og i gang igen med fryseforsøg, efter en graviditet som gik i stå i 8. uge. Det har været godt at holde ferie uden at skulle tænke over behandling.

Men så i torsdags kunne jeg så ringe til skejby og fortælle at jeg havde fået min mens. Den kom lidt før end jeg lige havde regnet med, så blev jo lidt overrasket, men utrolig glad. Det var sgu en underlig følelse. Normalt når man prøver at blive gravid er det jo ikke lige det man jubler over at få.

Men det betyder jo at vi kan komme igang igen. Og jeg skal på Skejby og scannes på lørdag!!! Glæder mig. Så håber jeg bare at der ikke går forlang tid før jeg får æl og at de to æg jeg har i fryseren begge overlever optøningen så de kan sættes op.

Det hele bliver så spændende og vi glæder os begge to helt vildt!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

AnneH skriver:

Så sluttede ferien!!! Og vi skal til og i gang igen med fryseforsøg, efter en graviditet som gik i stå i 8. uge. Det har været godt at holde ferie uden at skulle tænke over behandling.

Men så i torsdags kunne jeg så ringe til skejby og fortælle at jeg havde fået min mens. Den kom lidt før end jeg lige havde regnet med, så blev jo lidt overrasket, men utrolig glad. Det var sgu en underlig følelse. Normalt når man prøver at blive gravid er det jo ikke lige det man jubler over at få.

Men det betyder jo at vi kan komme igang igen. Og jeg skal på Skejby og scannes på lørdag!!! Glæder mig. Så håber jeg bare at der ikke går forlang tid før jeg får æl og at de to æg jeg har i fryseren begge overlever optøningen så de kan sættes op.

Ih hvor spændende!!! Håber det er vejen frem

Måske vi kommer til at følges nogenlunde ad?

Skal scannes onsdag, og nok IUI torsdag/fredag.

Vi aftaler bare, at vi begge har gevinst inden længe

Anmeld

30. august 2010

MM1987

AnneH skriver:

Dejligt i synes det er godt at være igang igen, må ærligt indrømme jeg synes det var hårdt at komme igang igen, men er begyndt at glæde mig...

Ville bare lige ønske held og lykke til jer og til æggene - håber de begge snart er klar til at blive sat op - og blive der...

Anmeld

30. august 2010

Lisbeth1985

HELD OG LYKKE:-) Krydser fingre for, at det lykkedes for jer:-)

Anmeld

31. august 2010

lotte32

Spændene  Krydser fingre for at det kommer til at gå godt

vi har også holdt sommerferie, vi syntes også det var dejligt at få tankerne lidt over på noget andet 

Knus Lotte

Anmeld

31. august 2010

otlitrom

Hvor spændende!! Jeg håber det lykkes denne gang, og at baby bliver der hvor den skal!!

Krydser mine fingre for Jer!!

Anmeld

31. august 2010

linefun

Pøj pøj med det

Glæder mig til at høre mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.