En kæmpe bunke blandet pænt tøj sælges samlet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
742 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. august 2010

Milsen82

Hej piger.

Jeg skal ha grovsorteret i klædeskabet, så hvis der er en af jer derude der kunne bruge en kæmpe kasse fyldt med en masse blandet tøj til mor - høre jeg meget gerne fra dig

Det er alt fra jeans, bukser, trekvartbukser, trøjer, veste, tørklæder, bælter, trøjer, bluser, t-shirts, nederdele, kjoler, basis trøjer mv.

Langt det meste er str M - 29 og 30 - men der vil dog også kunne forekomme lidt i str S og L. Det er meget forskellige mærker, bl.a. signal, Vero moda, Diesel, Only, Green House, Lipo lipo mv. Det meste vil være i god pæn stand og andet vil være mere brugt, mens noget er helt nyt.

Jeg vedhæfter en masse billeder, men der er dog meget mere i bunken, dette er blot en udpluk.

Prisen snakker vi om... Glæder mig til at høre fra jer. Er klar på en lyyynhurtig handel.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2010

Noneother

Hvor ligger du prismæssigt?

Anmeld

30. august 2010

2721

Ja hvor ligger prisen ca??

Anmeld

30. august 2010

L-Mortil3

De blå "sweatpants" knickers, hvad str. er de? Og hvad tænker du af pris

Anmeld

30. august 2010

Mette.

den røde kjole på billede 7, med prismærke på.. Hvad størrelse og mærke er det og eventuelt en pris?

.. Og den lyse grå på billede 10 helt til højre, størrelse, pris og mærke?

Anmeld

30. august 2010

NatasjaL

er begge bukserne på billed 4 stadig til salg og hvad str er det ?

Anmeld

30. august 2010

Milsen82

Hej allesammen og mange tak for interessen.

Jeg vil meget gerne ha solgt hele bunken samlet, håber I forstår. Har desværre ikke tid til at sælge SÅ meget enkeltvis og desuden er der en del mere i bunken, som jeg dog bare ikke har fået taget billeder af.

Mht. pris så kom endelig med nogle bud - send mig evt. en mail:

cclaudell@hotmail.com

Så snakker vi om det

Anmeld

30. august 2010

BabyStella!

Milsen82 skriver:

Hej piger.

Jeg skal ha grovsorteret i klædeskabet, så hvis der er en af jer derude der kunne bruge en kæmpe kasse fyldt med en masse blandet tøj til mor - høre jeg meget gerne fra dig

Det er alt fra jeans, bukser, trekvartbukser, trøjer, veste, tørklæder, bælter, trøjer, bluser, t-shirts, nederdele, kjoler, basis trøjer mv.

Langt det meste er str M - 29 og 30 - men der vil dog også kunne forekomme lidt i str S og L. Det er meget forskellige mærker, bl.a. signal, Vero moda, Diesel, Only, Green House, Lipo lipo mv. Det meste vil være i god pæn stand og andet vil være mere brugt, mens noget er helt nyt.

Jeg vedhæfter en masse billeder, men der er dog meget mere i bunken, dette er blot en udpluk.

Prisen snakker vi om... Glæder mig til at høre fra jer. Er klar på en lyyynhurtig handel.

Hvad skal du ha´ for den sorte trøje nederst i højre hjørne på billede 1? Samt de stribede bukser på billede 2 og Den grå langærmet trøje på billede 3?

Diana

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. august 2010

Milsen82

Mange tak for interessen, men som skrevet vil jeg meget gerne ha solgt samlet - håber du forstår. Sorry.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.