Tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.145 visninger
11 svar
0 synes godt om
30. august 2010

AnneBJ

OH det er tidligt at have tøjkrise... jeg er 10+5, og kan ikke rigtig være i alm. bukser længere. Bruger bare leggins og løse bluser/tunikaer men jeg synes det er svært at finde noget som ikke viser maven - jegvil bare gerne lige vente med at afsløre noget på studiet før tidligst uge 12.. Var i H&M i dag, og fandt da også nogle gamacher - men de tunikaer o. lign. jeg fandt, kom til at ligne telte på mig hvis ikke de skulle stramme; dog er det jo også for tidligt at hoppe i "tyk-mave"bukser endnu...

Hvad med i andre - kan I være i Jeres tøj?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2010

Lene76

hehe nej det er længe siden jeg har ku være i mit alm tøj  men det er osse mit 3 barn

Tror nu først jeg fik en krise for et par uger siden, men jeg har fundet en masse kjoler og tunikaer som skær under brystet så er det osse lidt plads og vokse i  men kan ik lige huske hvor jeg har købt dem en en del af dem er fra Vero moda håber det hjælper lidt, for kan godt huske det emd at føle at man har et telt på hehe  men bare vent til du kommer til at føle dig som en strandet hval el et andet stort dyr

held og lykke med det hele.......

Anmeld

30. august 2010

Moaaar <3

Lene76 skriver:

hehe nej det er længe siden jeg har ku være i mit alm tøj  men det er osse mit 3 barn

Tror nu først jeg fik en krise for et par uger siden, men jeg har fundet en masse kjoler og tunikaer som skær under brystet så er det osse lidt plads og vokse i  men kan ik lige huske hvor jeg har købt dem en en del af dem er fra Vero moda håber det hjælper lidt, for kan godt huske det emd at føle at man har et telt på hehe  men bare vent til du kommer til at føle dig som en strandet hval el et andet stort dyr

held og lykke med det hele.......

opmuntrerne ord "strandet hval" ....haha ja den tid den sorg med glæde i maven =)

Anmeld

30. august 2010

AnneBJ

Æblekage skriver:

opmuntrerne ord "strandet hval" ....haha ja den tid den sorg med glæde i maven =)

Haha det tænkte jeg også!! Kan godt se at min krise nu overhovedet ikke er noget at snakke om

Anmeld

1. september 2010

Sofia

Jeg kan fortsat være i mit tøj, er 10 + 1 - men der går nok ikke længe inden jeg må sige farvel til mine elskede jeans..

Anmeld

1. september 2010

Lotte14

AnneBJ skriver:

OH det er tidligt at have tøjkrise... jeg er 10+5, og kan ikke rigtig være i alm. bukser længere. Bruger bare leggins og løse bluser/tunikaer men jeg synes det er svært at finde noget som ikke viser maven - jegvil bare gerne lige vente med at afsløre noget på studiet før tidligst uge 12.. Var i H&M i dag, og fandt da også nogle gamacher - men de tunikaer o. lign. jeg fandt, kom til at ligne telte på mig hvis ikke de skulle stramme; dog er det jo også for tidligt at hoppe i "tyk-mave"bukser endnu...

Hvad med i andre - kan I være i Jeres tøj?

Ja, jeg kan mere eller mindre stadig være i alt mit tøj, og jeg er 20+0 henne.

//Charlotte 20+0

Anmeld

1. september 2010

Diana...

Åhh kender det alt for godt og jeg har enda tabt 10 kg men kan slet ikke passe noget så vi var lige et smut i bestseller for 14 dage siden og shoppe lidt 

Anmeld

1. september 2010

IAH

Jeg tog konsekvensen i går og gik i h og m og købte noget basic tøj. Det er faktisk helt ok..

Iben

Anmeld

1. september 2010

Malonde1985

Altså jeg kan heller ikke være i mine tight jeans mere, men bruger nu også mest leggins med tunikaer, toppe osv til, så det går fint. Min mave er for alvor begyndt at vokse nu, så kan ik rigtig skjule den på nogen som helst måde mere, men er jo også kun glad for at man begynder at se gravid ud og ikke bare småfed ..

Men ved sørme ik hvordan du skal skjule den, andet end at bruge mørke overdele, måske med store tørklæder om halsen, som kan hænge lidt nedover maven og måske dække den lidt til?? .. Du må bare prøve dig frem, eller simpelthen fortælle det

Anmeld

2. september 2010

Angelspot

Jeg er 15 + 4 og jeg måtte købe et par vente cowboybukser i mandags. Har ikke kunne være i mine cowboybukser i en uges tid, men har klaret mig med leggins og tykke strømpebukser. Syntes det var tidligt allerede at købe ventebukser, men altså når man ikke kan passe det mere, så må man jo give sig. Det er ikke rart når bukserne skærer ind i babymaven!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.