Bedside crib

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.695 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. august 2010

Moaaar <3

Hvad synes i om den ?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2010

Riksen

Den har min kæreste og jeg også kigget på. Vi har ingen erfaringer med den, som vi kan dele ud af, for vi venter vores første barn til januar... men jeg følger med i din tråd, da jeg synes at sengen er helt fantastisk.

Anmeld

30. august 2010

Moaaar <3

Synes bestemt ikke det er den kønneste men utrolig praktiske.

Anmeld

31. august 2010

PeruBaby

Jeg har også kig på en lignende model... synes at de virker super praktiske - men har desværre heller ingen erfaringer at dele ud af... venter også mit første barn til januar. Så jeg følger også lige med på sidelinien...

Anmeld

31. august 2010

Moaaar <3

PeruBaby skriver:

Jeg har også kig på en lignende model... synes at de virker super praktiske - men har desværre heller ingen erfaringer at dele ud af... venter også mit første barn til januar. Så jeg følger også lige med på sidelinien...

hvilken model ?

Anmeld

31. august 2010

PeruBaby

Æblekage skriver:

hvilken model ?

Jeg har læst en tråd med bedste/ værste køb og der blev en seng/vugge der hedder Babybay maxi rost til skyerne Jeg gogglede den og fandt den på dette link

http://www.yatego.com/nestbau/p,45eb1d0170b9f,43858ddb1b28d7_7,babybay-beistellbett--maxi-weiß-lackiert-das-große?sid=09Y1282227846Y0b81e133217fe068bc

Den lader til at være produceret i Tyskland og ligger i ca. €200

Anmeld

31. august 2010

hejder

Jeg er kæmpefan!

Vi købte en lignende seng (BabyBay) da vi fik vores første barn - og den er perfekt.

Dejligt at "have barn i sengen" uden at baby ligger i midten. Supernemt når man skal amme om natten. Og bare helt vildt hyggeligt at han lå lige der og man kunne kigge på ham:-)

Jeg glæder mig sådan til at finde den frem igen til februar - så de varmeste anbefalinger herfra!

Hilsner

Tina 17+2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.