skråstol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.558 visninger
9 svar
0 synes godt om
30. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hej tøser.

Ja, ren og skær nysgerrighed

Har du/I en skråstol? Hvorfor/hvorfor ikke? Hvor meget bruger I den og hvilken én har i?

- Caroline

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2010

Ni-ko-li-ne

Caroline86 skriver:

Hej tøser.

Har du/I en skråstol? Hvorfor/hvorfor ikke? Hvor meget bruger I den og hvilken én har i?

- Caroline

hej Caroline

vi har/havde en skråstol til Nikoline.... det var lidt op og ned hvor meget den blev brugt...  når hun skulle have skemad var den super inden hun kunne sidde i højstolen... ganske få gange har hun set lidt TV i den...

men eftersom jeg selv har mange rygproblemer, tænker jeg meget på hendes ryg.... så hun har ikke slidt den op.... den er kun brugt hvis det havde et praktisk formål...

jeg kan ikk huske hvad den hedder, men den er med sele og sådan nogle ben hvor man kan vælge om den skal stå eller kunne vippe/vugge....

Knus Karina

Anmeld

30. august 2010

NatasjaL

Caroline86 skriver:

Hej tøser.

- Caroline

vi har en men har egenligt ikke rigtigt brugt den

han vil heller ligge på gulvet på hans legetæppe.

Anmeld

30. august 2010

FruEllingsen

Vi har en.´Ved faktisk ikke lige hvad mærke det er.

Den bliver kun brugt hvis han er vågen når jeg går i bad. ellers bruger vi den ikke.

Anmeld

30. august 2010

Mor til L&S

Hej

Vi har en fra babydan.

Den blir brugt når hun får grød og mos og nogen gange om morgenen når jeg skal i bad. Hun er glad for at sidde i den, men vi bruger den ikke så meget, men alligevel er vi rigtig glade for den.

Knus

Anmeld

30. august 2010

smokin

vi har fået en fra jysk peter plys til 599. Bruger den aldrig, hun gider ikke.

Anmeld

30. august 2010

Low

Jeg har en som jeg fik af et venne par. Jeg bruger den kun hvis jeg lige skal have noget husligt. Det er en fra disney med bamser der hænger ned . Jeg havde oprindeligt købe en sort en til 200kr i bilka uden legetøj men så fik jeg den fra disney (brugt men go') og så ville jeg heller bruge den

Anmeld

30. august 2010

B&J

ELSKER ELSKER vores skråstol daniel elsker af side i den vippe helt vildt når der er musik eller når der er bad eller hvis jeg skal i bad så er den perfekt... men han sidder nu ikke så meget i den om dagen men når han skal spise også hvis han skal vippe hihihih

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. august 2010

dorthemus

Jeg har en skråstol til Runa som hun sidder i når jeg enten er i bad, laver mad (så står den køkkenet så vi kan "snakke" sammen) eller når jeg gør lidt rent og hun ikke gider ligge på legetæppet...hun sidder der ,ax 20 min ad gangen...og ikke hver dag.

Det er en super god stol, ergonomisk korrekt og skide dyr...men også pengene værd fordi jeg ved hun sidder godt og den skåner ryggen. Det er af mærket Babybjörn Babysitter Balance Air og du kan læse om den her:

http://www.babybjorn.com/en/American/products/Mobility/BABYBJORN-Babysitter-Balance-Air/

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. august 2010

LauraLW

Vi har en, det er en arver men mener den er fra Bilka.

Vi bruger den, dog ikke hver dag. - Men den er god når hun ikke gider ligge på legetæppet mere, og hun elsker og sidde i den. Den kan indstilles på mange måder, også så hun kan ligge helt vandret i den. Enten sidder hun og leger (trækker hendes træ-aktivitets stativ hen til den) eller også sidder hun og ser lidt pingu (elsker pingu, sidder og griner af ham). - Den hjælper også moren skulle jeg hilse og sige :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.