Mindre aktivitet, og blød mave!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.650 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. august 2010

Lilani

Hejsa..

Er der nogen af jer som har oplevet meget! mindre aktivitet fra omkring uge 30.Fra at have haft en meget aktiv lille pige i maven, har jeg nu en meget stille pige.

Syntes ikke engang altid at hun bevæger sig efter tommelfinger reglen ( 10 bevægelser på 30 min 2 gange dagligt),men har fået kørt stribe 2 gange, og alt er fint, så ville bare høre hvor mange der oplever det samme.

Min mave er også blevet meget blødere,og ikke så udspilet,nogen som ved hvad det kan være??

Knus Lilani 31+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2010

Siber

Lilani skriver:

Hejsa..

Er der nogen af jer som har oplevet meget! mindre aktivitet fra omkring uge 30.Fra at have haft en meget aktiv lille pige i maven, har jeg nu en meget stille pige.

Syntes ikke engang altid at hun bevæger sig efter tommelfinger reglen ( 10 bevægelser på 30 min 2 gange dagligt),men har fået kørt stribe 2 gange, og alt er fint, så ville bare høre hvor mange der oplever det samme.

Min mave er også blevet meget blødere,og ikke så udspilet,nogen som ved hvad det kan være??

Knus Lilani 31+1

hej,

jeg ved ikke lige helt hvad jeg skal svare, men er det ikke meget normalt at der er lidt mindre aktivitet, i takt med at der bliver mindre plads!!!

Ang blød maven, så kan det måske være fordi hun har vendt sig i en anden stilling!

men det er da godt at du er blevet undersøgt, og alt var i den skønneste orden!

Knus Siber

Anmeld

31. august 2010

Tama

Lilani skriver:

Hejsa..

Knus Lilani 31+1

Hejsa 

Jeg er lige gået ind i uge 33 idag og mærker mindre liv end for bare 2 uger siden men jeg mærker liv hver dag men ikke på samme måde men tror bestemt det er fordi der ikke er så meget plads mere og de små bebs sover osse mere 

Min mave er helt blød i den end side da ham den lille ligger meget i min højre side og det mærkes helt andreledes end da ham lå mere midt på

Knus Tanja

Anmeld

31. august 2010

Lise 26

jeg har læst, at det er normalt at barnet er mindre aktiv i 3 trimester, da den forbereder sig på et liv uden for maven. En nyfødt sover i gennemsnit 14-20 i døgnet og det er det den forbereder sig på. har jeg læst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.