Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så sidder jeg her på min terminsdag...stadig gravid, men så har jeg da også prøvet det...
Hvor mange er vi tilbage med mave på??
Go dag til alle, og stort tillykke med de små pus hvis der er nogen jeg skulle ha overset
knus Gitte
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
g.seerup skriver: Så sidder jeg her på min terminsdag...stadig gravid, men det skal vel også prøves.. Hvor mange er vi tilbage med mave på?? Go dag til alle, og stort tillykke med de små pus hvis der er nogen jeg skulle ha overset knus Gitte
Så sidder jeg her på min terminsdag...stadig gravid, men det skal vel også prøves..
har godt nok kun efterfødsels mave, men vil da lige ønske dig held og lykke med din kommende fødsel, håber du får en go fødsel...
see ya on the other side
Jeg har termin om 10 dage - men føler jeg er gået over tid, da den første kom 37+6 (er 38+4 i dag)
Jeg har først termin d. 14 sep, så der er læææænge til Dog har jeg det super, og NYDER at gå og tulle herhjemme indtil storesøster skal hentes i vuggestuen hver dag! Så har nu ikke så meget imod hvis jeg også skulle gå over tid denne gang (Gik 9 dage over sidst).
noname skriver: har godt nok kun efterfødsels mave, men vil da lige ønske dig held og lykke med din kommende fødsel, håber du får en go fødsel... see ya on the other side
Tak tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128