Bange for at miste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

817 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. august 2010

LK88

Efter mit største ønske er jeg blevet gravid hurtigt efter p-pille stop, men får hele tiden at vide jeg skal passe på med at glæde mig allerede da ca. hver 4. kvinde taber barnet inden de første 12 uger så nu går jeg med en hel vild frygt for at der skulle ske noget og tør ikke glæde mig over graviditeten allerede..

nogen der har nogle forslag til hvordan man kommer ud af den onde tankegang?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2010

Laulund87

Åhh det kender jeg godt. Jeg prøvede at lade være med at tænke så meget, simpelthen. 

Det er nemt at sige, men det er usundt at stresse. Tag nogle dybe indåndinger og tænk positivt Det skal da nok gå..

Anmeld

29. august 2010

Momster89

Jeg gjorde det at jeg gik med en månesten det meste af min graviditet.

Den beskytter mod abort og barnløshed

Anmeld

30. august 2010

LK88

Laulund87 skriver:

Åhh det kender jeg godt. Jeg prøvede at lade være med at tænke så meget, simpelthen. 

Det er nemt at sige, men det er usundt at stresse. Tag nogle dybe indåndinger og tænk positivt Det skal da nok gå..

Jeg prøver, men hold op det er svært at lade være med at tænke negativt..

Anmeld

30. august 2010

jacqueline84

Det er et eller andet sted måske meget godt du har det i baghovedet. Min første gravititet mistede jeg det, og så havde jeg fortalt alle det og vi glædede os helt vildt. Ikke og sige du ikke skal være glad os nusse/snakke til maven.

Anmeld

30. august 2010

LK88

jacqueline84 skriver:

Det er et eller andet sted måske meget godt du har det i baghovedet. Min første gravititet mistede jeg det, og så havde jeg fortalt alle det og vi glædede os helt vildt. Ikke og sige du ikke skal være glad os nusse/snakke til maven.

Nej jeg ved hvad du mener.. jeg skal bare lære at skelne mellem at have det i baghovedet og have det som en frygt i hverdagen..

Anmeld

30. august 2010

jacqueline84

Jeg slog koldt vand i blodet anden gang, og håbede bare det lykkedes. Snakkede og nussede med maven, men tænkte ikke yderligere over min gravititet. Det vil sige jeg fortalte ikke folk det, tænkte ikke for meget i køn, navne, moderrollen osv før jeg havde været til nakkefold.

fingrer.

Anmeld

30. august 2010

LK88

Jeg prøver og så må vi se hvordan det går..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.