Synarela-spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.004 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. august 2010

otlitrom

(Næsespray Synarela til nedregulering)

Hvor mange gange tog I det i døgnet, og hvor mange sprøjt ad gangen?

Jeg har fået at vide jeg skal tage 1 sprøjt 3 gange dagligt, og at jeg skal kunne smage det bagefter Dog føler jeg ikke jeg kan smage det, selvom jeg tager det som anbefalet..... Jeg ringer på klinikken i morgen for at forhøre mig, men blev nysgerrig om, hvordan I har taget Jeres.

Kram, Sniffer-Kitty

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2010

TrineSR

Jeg har også været igennem ICSI-behandling. I starten skulle jeg også tage et pust 3 gange om dagen. Jeg fik dog ikke at vide, at jeg skulle kunne smage det, men det kunne jeg nu godt ca 10 min efter, at jeg havde taget pustet. Men jeg kan også smage alm. næsespray, når jeg tager det.

Held og lykke med behandlingen, Kan herfra fortælle, at det kan lykkes også i første forsøg. Håber at det også sker for dig    

Anmeld

29. august 2010

otlitrom

TrineSR skriver:

Jeg har også været igennem ICSI-behandling. I starten skulle jeg også tage et pust 3 gange om dagen. Jeg fik dog ikke at vide, at jeg skulle kunne smage det, men det kunne jeg nu godt ca 10 min efter, at jeg havde taget pustet. Men jeg kan også smage alm. næsespray, når jeg tager det.

Held og lykke med behandlingen, Kan herfra fortælle, at det kan lykkes også i første forsøg. Håber at det også sker for dig    

Tak for dit svar. Det lyder meget li med det jeg oplever.

Det bedste i din besked er at det kan lykkes!! Det e vi allermest håber på! Og det må gerne være i første forsøg, jeg lover ikke at brokke mig

Anmeld

31. august 2010

BubbieBear

kitty skriver:

(Næsespray Synarela til nedregulering)

Hvor mange gange tog I det i døgnet, og hvor mange sprøjt ad gangen?

Jeg har fået at vide jeg skal tage 1 sprøjt 3 gange dagligt, og at jeg skal kunne smage det bagefter Dog føler jeg ikke jeg kan smage det, selvom jeg tager det som anbefalet..... Jeg ringer på klinikken i morgen for at forhøre mig, men blev nysgerrig om, hvordan I har taget Jeres.

Kram, Sniffer-Kitty

Jeg lurer da lige med på denne tråd her, for jeg skal starte med Synarela imorgen

1 pust (på bestemte tidspunker) 3 gange om dagen. Men hende på klinikken sagde altså intet om at man skulle kunne smage det

Ih jeg er så spændt på det hele!

Anmeld

31. august 2010

otlitrom

BubbieBear skriver:

Jeg lurer da lige med på denne tråd her, for jeg skal starte med Synarela imorgen

1 pust (på bestemte tidspunker) 3 gange om dagen. Men hende på klinikken sagde altså intet om at man skulle kunne smage det

Ih jeg er så spændt på det hele!

Det er lidt skørt, for I er da også startet i Brædstrup kan jeg se. Det var der jeg fik det at vide Men så længe at du også skal tage det med 1 pust, på 3 bestemte tidspunkter om dagen, så er jeg da mere rolig

Håber ikke du kommer til at få for mange bivirkninger!!

Anmeld

31. august 2010

BubbieBear

kitty skriver:

Det er lidt skørt, for I er da også startet i Brædstrup kan jeg se. Det var der jeg fik det at vide Men så længe at du også skal tage det med 1 pust, på 3 bestemte tidspunkter om dagen, så er jeg da mere rolig

Håber ikke du kommer til at få for mange bivirkninger!!

ja det er da lidt sjovt

Håber heller ikke at du får for mange bivirkninger

Anmeld

31. august 2010

otlitrom

BubbieBear skriver:

ja det er da lidt sjovt

Håber heller ikke at du får for mange bivirkninger

De er her allerede.. Synes det er hårdt!! Ikke det bedste at sige til en der skal starte, men jeg vil hellere være ærlig end at give falske forhåbninger!

Anmeld

1. september 2010

BubbieBear

kitty skriver:

De er her allerede.. Synes det er hårdt!! Ikke det bedste at sige til en der skal starte, men jeg vil hellere være ærlig end at give falske forhåbninger!

Hehe jamen det er helt okay Jeg har også forberedt mig lidt på at de sk*de bivirkninger kommer. 1 pust er imorgen tidlig kl 7 (eller det er jo idag når det er efter midnat. hehe)

Hvor stor dosis får du og hvad har du af bivirkninger indtil videre?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.