Så er det lige ved og næsten..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.075 visninger
14 svar
0 synes godt om
29. august 2010

Sofie

Det er altså helt vildt så hurtigt tiden er gået..

Kan slet slet ikke forstå det... Om 9 dage skal jeg have PKS.. På tirsdag er der KUN en uge UAAARRKKKK!!!!!

Bliver lige en smule stresset ved tanken og en smule krise har jeg også.. OG glæder mig s.følig også helt helt vildt meget.

Hmm.. gad vide hvordan det kommer til at gå fra, at være far, mor og 2 børn.. til far, mor og 3 børn.. GISP... det er vist først lige gået op for mig... 3 BØRN!!!!!!!!!!!!!!

Meeeennnn.. vi glæder os.. Bliver simpelthen så dejligt at have en baby i huset igen (og alt hvad det så indebærer).

Freya og Loke glæder sig også rigtig rigtig meget og spørger HVER dag, hvornår lillesøster kommer ud.

Vi har jo valgt IKKE at sige noget til familien og datoen for det PKS, så derfor ved Freya heller ikke helt hvornår det skeer.. men vi fortæller s.følig begge børn det, dagen inden..

Nå.. bare en lille hilsen her fra mig..

Og så et af de sidste nye pics.. Hvor jeg er i uge 37 (36+1)

Kh Sofie

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2010

Tina2

Mja!! Du laver jo lige den sniger der og hopper foran mig, selvom jeg har termin før dig!

Ej, glæder mig vildt meget til at se din bebs, Sofie! Den kan jo KUN blive lækker som de andre to trolde du har

Jeg går jo og håååååber trunten her vil komme lidt før og glæder mig over hver gang der kommer nogle snydeveer der niver og strammer, for de hjalp mig jo SÅ godt på vej sidst

Filuca kom jo 39+2, så jeg håber jo hende her også har tænkt sig at ville ud lidt før

Og flot mave, har jo set billederne... Smuk som altid

Knus Tina (37+0 og har for første gang i 3 graviditeter TABT sig, jubiiiiiii)!!!!

Anmeld

29. august 2010

Susan1978

Sofie.. lækker babyhule..

men må gi Tina ret.. glæder mig også til at se din babypige.. MUMS - jeres troldeunger er så smukke.

Anmeld

29. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg er bare helt med på dig Men det har vi jo også sms'et om...

Jeg tror nu ikke rigtig jeg går ugen ud. Men vi er da ved at have styr på det meste Igår fik vi lavet klar til pusleplads. Yay... Og tirsdag får jeg autostolen med posten. Så min stress er ved at ligge sig

Jeg er også bare WHAAAAAAAT 2 unger. Lige om lidt. Og Tom er ligesådan hehe... Han er gået totalt i beskytter mode... Skønt.

Men pyha. I øvrigt glæder jeg for vildt til vi skal gå til efter fødsels gymna sammen med vores bebser

Anmeld

29. august 2010

Sofie

Zafir skriver:

Jeg er bare helt med på dig Men det har vi jo også sms'et om...

Jeg tror nu ikke rigtig jeg går ugen ud. Men vi er da ved at have styr på det meste Igår fik vi lavet klar til pusleplads. Yay... Og tirsdag får jeg autostolen med posten. Så min stress er ved at ligge sig

Jeg er også bare WHAAAAAAAT 2 unger. Lige om lidt. Og Tom er ligesådan hehe... Han er gået totalt i beskytter mode... Skønt.

Men pyha. I øvrigt glæder jeg for vildt til vi skal gå til efter fødsels gymna sammen med vores bebser

Jaaaa det bliver såååå hyggeligt at gå til efterfødsels halløj.. hmm.. sendte du egentligt linket du skrev om?????

Jamen som skrevet (på den anden tråd) så er jeg begyndt at heppe allerede nu.. altså på dig

Nøøøj hvor bliver det bare spændende.. både dig, Tina og jeg.. Glæææder mig til at se alle 3 smukke prinsesser

Kh Sofie

Anmeld

29. august 2010

Sofie

Tina2 skriver:

Mja!! Du laver jo lige den sniger der og hopper foran mig, selvom jeg har termin før dig!

Ej, glæder mig vildt meget til at se din bebs, Sofie! Den kan jo KUN blive lækker som de andre to trolde du har

Jeg går jo og håååååber trunten her vil komme lidt før og glæder mig over hver gang der kommer nogle snydeveer der niver og strammer, for de hjalp mig jo SÅ godt på vej sidst

Filuca kom jo 39+2, så jeg håber jo hende her også har tænkt sig at ville ud lidt før

Og flot mave, har jo set billederne... Smuk som altid

Knus Tina (37+0 og har for første gang i 3 graviditeter TABT sig, jubiiiiiii)!!!!

Ja det er jeg altså ked af Tina  Men som sagt, så må vi altså følge rækkefølgen.. Freya, Filuca, Loke, Milas, Lillepigen og trunten.. du kan godt se, at vi ikke kan lave det om ikke

Hvordan går det egentligt med navnet??? Er I blevet enige derhjemme????

Kh Sofie

PS: Og nu du siger snyde veer.. det kan sgu da lige passe, at du alligevel går i fødsel før jeg  meeen så er det også okay

Anmeld

29. august 2010

Sofie

Susan1978 skriver:

Sofie.. lækker babyhule..

men må gi Tina ret.. glæder mig også til at se din babypige.. MUMS - jeres troldeunger er så smukke.

Taaak Susan

Har dog en smule "krise" over hvordan hun kommer til at se ud..

Vi har talt meget om, at hun jo faktisk godt kan blive helt lys med rødt hår

Ikke at det ville gøre noget meeen.... se det lige for dig.. det holder jo ikke når moren er indisk vel

Håber ihvertfald på en lille lækker blanding som ligner sine søske

Kh Sofie

nde

Anmeld

29. august 2010

Tina2

Sofie skriver:

Ja det er jeg altså ked af Tina  Men som sagt, så må vi altså følge rækkefølgen.. Freya, Filuca, Loke, Milas, Lillepigen og trunten.. du kan godt se, at vi ikke kan lave det om ikke

Hvordan går det egentligt med navnet??? Er I blevet enige derhjemme????

Kh Sofie

PS: Og nu du siger snyde veer.. det kan sgu da lige passe, at du alligevel går i fødsel før jeg  meeen så er det også okay

Det tror jeg bestemt ikke, har ikke født så længe før termin de andre gange;-)

Ja, vi er vist enige nu, MEN det er ikke godkendt, så vil lige se om vi kan få det på plads inden

Det er ok, vi holder rækkefølgen, ikke noget med at lave den om nu

Anmeld

29. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Sofie skriver:

Jaaaa det bliver såååå hyggeligt at gå til efterfødsels halløj.. hmm.. sendte du egentligt linket du skrev om?????

Jamen som skrevet (på den anden tråd) så er jeg begyndt at heppe allerede nu.. altså på dig

Nøøøj hvor bliver det bare spændende.. både dig, Tina og jeg.. Glæææder mig til at se alle 3 smukke prinsesser

Kh Sofie

Åhhh Undskyld her er linket. Men der står ikke noget om efterfødselsgymnaen... Jeg får en brochure af jm i morgen

link

Anmeld

29. august 2010

Sofie

Tina2 skriver:

Det tror jeg bestemt ikke, har ikke født så længe før termin de andre gange;-)

Ja, vi er vist enige nu, MEN det er ikke godkendt, så vil lige se om vi kan få det på plads inden

Det er ok, vi holder rækkefølgen, ikke noget med at lave den om nu

Ihhhhh hvor spændende.. Det glæder jeg mig til at hører nærmere om.. altså navnet

Kh Sofie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.