Er så spændt på i dag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

657 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. februar 2008

Jan9e D

I eftermiddag skal vi til en professor i børneatsma, for at finde ud af om hvad Mathine skal ha af atsma medicin. Og om hun overhovedet har atsma. (hvilket jeg jo håber på) Lige pt er hun på den højeste dosis af forbyggende + anfalds medicin, samt nogle tyggetabletter, som i det mindste har gjort at hun ikke har haft 3 timers hosteanfald siden beg. af januar. Så nu skal jeg bare væbne mig med tålmodighed, og se hvad der sker.
Kh Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2008

Doktor Doolittle

Det bliver spændende Jannie :D Skriv lige når du ved mere.
Knus Tina

Anmeld

5. februar 2008

st

Ja det bliver da rart med en forhåbentlig afklaring på Mathines hosteri.

Pøj pøj.

st.

Anmeld

5. februar 2008

MorCamilla

Alt held og lykke her fra. Håber det bedste for jer..

Anmeld

5. februar 2008

Jan9e D

Så har vi været afsted. Og desværre har hun atsma, men heldigvis mener han at det er noget hun vokser sig fra i løbet af et par år. Hendes medicin er sat ned, da vi har fået forkerte instrukser fra egen læge, mhp at bruge spacer, grrr. Så i realiteten har hun slet ikke fået den medicin hun har haft behov for. Men nu skal det bare køre, og forhåbentligt sygdomsfri det næste lange stykke tid.
KH Jannie

Anmeld

5. februar 2008

MorCamilla

Hejsa Jannie..

Det er da både godt og skidt så. Trist at hun har astma, men dejligt at hun sansynligvis vokser fra det igen.. :-) Jeg krydser fingre for at I er sygdomsfrie det næste stykke tid:-)

Knus fra Camilla

Anmeld

5. februar 2008

Doktor Doolittle

Hej Jannie
ØVØV med astma :( men fedt medicinen er reguleret nu og rigtig mange børn vokser fra det.
Knus fra Tina der håber på en laaaaaaaang sygdomsfri periode til jer begge :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.