vil bare ikke have sin mad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

622 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. august 2010

B&J

Min dreng bliver 6mdr her til den 4 i de sidste 3 dage gider han puller og spytter det ud igen.... han får grød og vi prøver med flere forskellige slags men det hjælper ikke... heller ikke vis vi køre i den samme... og vi må gerne give ham kartoflemos og havergrød men problemet er han er så krap halset han kan tykke en kartoffel lige så snart den bliver lille så laver han bræk lyde og kaster en masse slip op også hvis vi laver kartofle mos så gør han det samme også selv om vi blender det nogle der har nogle råd jeg er så ked af det føler mig som en ond mor da man næsten skal tvinge grøden i ham så man håber han får nok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2010

Leonora

B&J skriver:

Min dreng bliver 6mdr her til den 4 i de sidste 3 dage gider han puller og spytter det ud igen.... han får grød og vi prøver med flere forskellige slags men det hjælper ikke... heller ikke vis vi køre i den samme... og vi må gerne give ham kartoflemos og havergrød men problemet er han er så krap halset han kan tykke en kartoffel lige så snart den bliver lille så laver han bræk lyde og kaster en masse slip op også hvis vi laver kartofle mos så gør han det samme også selv om vi blender det nogle der har nogle råd jeg er så ked af det føler mig som en ond mor da man næsten skal tvinge grøden i ham så man håber han får nok

hej

Har selv en datter (nu 2 år) som i perioder ikke vil spise...mit råd er at i ikke skal tvinge ham...det bliver det værre af. han skal nok spise når han bliver sulten. Tilbyd ham forskellige ting igen og igen...så skal han nok begynde at spise igen. Prøv evt med noget frugt mos...det plejer at hjælpe.

Men det bedste er ikke at gå i panik....han tager ikke skade af det.

Knus fra mig der kender problemet

Anmeld

29. august 2010

B&J

Leonora skriver:

hej

Har selv en datter (nu 2 år) som i perioder ikke vil spise...mit råd er at i ikke skal tvinge ham...det bliver det værre af. han skal nok spise når han bliver sulten. Tilbyd ham forskellige ting igen og igen...så skal han nok begynde at spise igen. Prøv evt med noget frugt mos...det plejer at hjælpe.

Men det bedste er ikke at gå i panik....han tager ikke skade af det.

Knus fra mig der kender problemet

åhh mange tak det skal jeg huske... selv om det er død svært

Anmeld

29. august 2010

Leonora

B&J skriver:

åhh mange tak det skal jeg huske... selv om det er død svært

Ja det er et helved...man hader når de små pus ikke vil spise...man må bare huske at de ikke dø af det og nok skal spise når de blir sultne nok...Vi har stadig dage hvor Leonora intet spiser...Der er bare ike noget at gøre ved det...

Knus fra mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.