kristinards skriver:
Tak det var da ikk lige det jeg havde brug for at høre efter en hel graviditet på antidepressiv.
Jeg er nemlig god til at ramme de der få procenter det går galt for.
Må håbe baby er lidt mere heldig end mig....
Nej og jeg er da også mega ked af at skulle slynge det ud..!! Jeg er selv go til at ramme alle de dårlige procenter - men det skal så lige siges at jeg med min første søn også var på anti dep. medicin gennem hele graviditeten men han er en glad og tilpas dreng..!!
Men fik det at vide da jeg var til en undersøgelse mht. til mit medicin hvor vi finder ud af at jeg er gravid..!! Der er ikke mange læger der har fået det at vide endnu - men sygehusets psy. afd. har fået besked om det for 3 måneder siden i følge min læge..!! -
Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad der bunder i din dep. og det kan også være svært at sige da der er mange forskellige slag dep. Men selvom de siger man skal trappe langsomt ud af det osv - så stoppede jeg fra dag til dag - og har aldrig i mit liv haft det bedre end jeg har nu.. Tit får man det faktisk værre af at være på pillerne - end hvis man stopper.. Jeg får så også til psykolog og det har også hjulpet mig rigtig meget..!
Jeg ved selvfølgelig ikke din historie og din baggrund - men går du ikke til psykolog så kan jeg klart anbefalde dig det - og din læge kan hjælpe dig med at finde de steder hvor man kan få tilskud til..!!
Selvom jeg ikke tager min medicin idag - har jeg da stadig off dage, men graviditeten hjælper mig rigtig meget for ligeså snart jeg så mærker et spark tænker jeg på ham i maven - og kæmper for at han ikke skal dele sorgen med mig...!!
Nu lyder det nok meget mærkeligt - men skulle du have brug for at snakke med en som selv har prøvet at være på anti. dep. medicin så må du jo skrive en PM..!! Det er et forslag..
Anmeld