sove ude

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.357 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. august 2010

NoName

Hej

Jeg sidder nu og nyder at Caroline får sig en lur ude i barnevognen... baby alarmen slår ud for minimums temperatur (sat fra fabrikken) på 15 grader... hvornår er det for koldt til at lade de små sove ude??? jeg synes jo det er perfekt vejr idag til at sove ude i, og er lettere irreteret på alarmen der bipper konstant...

Majken - der nu kan nå en hel masse når der er lidt fred

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2010

smokin

Minus 10 grader...

Anmeld

29. august 2010

L.J.L

10 minusgrader, så skal du trække hende indenfor, og det regner jeg ikke med vi kommer ned på idag, medmindre der pludselig opstår en mindre istid

Anmeld

29. august 2010

NoName

he he, så tror jeg da vist liiige jeg skal have fundet brugsforvirringen frem og have stillet på den minimums temp. jeg mente nok at vi skulle under frysepunktet før det er for koldt... hvad så med den anden vej, hvor varmt er alt alt for varmt???

Anmeld

29. august 2010

L.J.L

noname skriver:

he he, så tror jeg da vist liiige jeg skal have fundet brugsforvirringen frem og have stillet på den minimums temp. jeg mente nok at vi skulle under frysepunktet før det er for koldt... hvad så med den anden vej, hvor varmt er alt alt for varmt???

Jeg tror ikke der er en grænse for hvor varmt der må være, men brug din fornemmelse. Lauritz har sovet ude i skygge for det meste hele sommeren, og i hedebølgen, der sov han dog kun i ble, men der blev omkring 30 grader i hans barnevogn, jeg var dig nede og chekke ham konstant

Anmeld

29. august 2010

NoName

linselouise skriver:

Jeg tror ikke der er en grænse for hvor varmt der må være, men brug din fornemmelse. Lauritz har sovet ude i skygge for det meste hele sommeren, og i hedebølgen, der sov han dog kun i ble, men der blev omkring 30 grader i hans barnevogn, jeg var dig nede og chekke ham konstant

ja self. den er jo lidt sværere... men vil nok også bruge min fornemmelse, men det bliver nok først aktuelt til næste år...

Anmeld

29. august 2010

Corn

Jeg har ikke prøvet at der har været for koldt til barnevogn... Ikke med nogen af dem.

På de rigtig kolde dage har de haft kolde kinder når man har hentet dem ind, men ellers har de været lækre lune og frisk-luft duftende på en frostklar vinterdag.

Anmeld

29. august 2010

Christina.78

Ved ikke hvilken alarm du har men supernova'en kan man altså "mute", således at den stadig viser min/max temperqtur, så blinker den bare (uden det blå lys)..

Anmeld

29. august 2010

NoName

Christina.78 skriver:

Ved ikke hvilken alarm du har men supernova'en kan man altså "mute", således at den stadig viser min/max temperqtur, så blinker den bare (uden det blå lys)..

har en padwigo alarm... nå ja kan jo bare sætte den på vibrator... men nu er tempetraturen steget med en grad, så den bipper ikke mere...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.