Stumpen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

425 visninger
2 svar
0 synes godt om
29. august 2010

Charlie

Hej Anja,
havde I en god tur til Skagen? Jeg ved ikke, om du så, at jeg skrev til, at vi jo kunne mødes, da vi også var i Skagen på det tidspunkt? Jeg kan nemlig ikke lige finde den tråd, jeg skrev det i - kan ikke huske overskriften på den. Men jeg nåede ikke at se, om du måske havde svaret mig, inden vi tog afsted, og jeg havde ikke adgang til nettet, mens vi var i sommerhuset Men jeg håber, I nød det og havde en super dejlig ferie? Vi nød i hvert fald vores ferie i stor stil!

Knus og kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2010

Stumpen

Charlie1980 skriver:

Hej Anja,
havde I en god tur til Skagen? Jeg ved ikke, om du så, at jeg skrev til, at vi jo kunne mødes, da vi også var i Skagen på det tidspunkt? Jeg kan nemlig ikke lige finde den tråd, jeg skrev det i - kan ikke huske overskriften på den. Men jeg nåede ikke at se, om du måske havde svaret mig, inden vi tog afsted, og jeg havde ikke adgang til nettet, mens vi var i sommerhuset Men jeg håber, I nød det og havde en super dejlig ferie? Vi nød i hvert fald vores ferie i stor stil!

Knus og kram

Hejsa.. Jo jeg så godt at du skrev og skrev tilbage at vi godt kunne mødes.. Men dette blev jo så desværre ikke til noget...

Men vi havde en skøn weekend, dog er Skagen slet ikke som jeg huskede det.. Jeg huskede det meget mere idyllisk end jeg fandt det.. Men måske er det bare mig der havde for høje forvenitninger...

Men i guder hvor er stranden ved gl. skagen skøøøn

Hvordan har jeres ferie været?

Anmeld

4. september 2010

Charlie

Øv, at jeg ikke så, at du havde skrevet tilbage til mig Det kunne have været så skægt at mødes.

Det var da ærgeligt, at dine forventninger til SKagen ikke blev indfriede. Jeg elsker Skagen og synes, det er en fantastisk by. Men jeg havde ikke været der før, Tue tog mig dertil sommeren 2004 el 2005. Har du været der som barn måske og husker det derfra?

Vi havde en rigtig dejlig ferie. Det var så skønt at have tid sammen all 4. Vi kom desværre ikke så meget til stranden, som jeg kunne have ønsket mig. Men vi fik cyklet en del, og det er jo altid dejligt -og jeg er ret så stolt over at kunne sige, at jeg helt alene rensede, flåede og skrabte 3 rødspætter! Jeg havde aldrig prøvet det før, men resultatet var super, og de smagte herligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.