Verdens dejligste dreng.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

970 visninger
9 svar
0 synes godt om
29. august 2010

eirene

Jaja det ved jeg godt alle med drenge synes de har, men hør lige denne historie.

Vi sidder og snakker om søskende, mine søskende og Alexander siger "din storebror Tonny er nede i børnehaven" (Der er en pædagog der hedder Tony) Jeg siger "Nej, min storebror Tonny er død. Alexander : "Hvor er han død henne?" Jeg: "Han er oppe i himlen." Den tygger han lidt på og så kommer det. "Så tager jeg bare min kappe på og så flyver jeg op og henter ham ned til dig igen." Nåååårh, så fik jeg da lige tårer i øjnene der... Mors dejlige, kærlige dreng.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2010

Trolde_mor

Awww hvor er din dreng bare sød, når han sådan vil flyve op og hente din bror ned til dig...

Børn er simpelthen vidunderlige

Anmeld

29. august 2010

TbCp

Århhhh den rammer lige i hjertet! Fik da lige helt gåsehud og en tåre i øjet

(Hilsen Tina, som har en søster i himlen.... og godt gad have en kappe så jeg lige kunne flyve op og hente hende )

Anmeld

29. august 2010

eirene

TbCp skriver:

Århhhh den rammer lige i hjertet! Fik da lige helt gåsehud og en tåre i øjet

(Hilsen Tina, som har en søster i himlen.... og godt gad have en kappe så jeg lige kunne flyve op og hente hende )

Ja, det var også meget svært at holde på tårerne der. Den gik rent ind.

Tænk hvis det var så nemt.

Anmeld

29. august 2010

Mi

eirene skriver:

Jaja det ved jeg godt alle med drenge synes de har, men hør lige denne historie.

Vi sidder og snakker om søskende, mine søskende og Alexander siger "din storebror Tonny er nede i børnehaven" (Der er en pædagog der hedder Tony) Jeg siger "Nej, min storebror Tonny er død. Alexander : "Hvor er han død henne?" Jeg: "Han er oppe i himlen." Den tygger han lidt på og så kommer det. "Så tager jeg bare min kappe på og så flyver jeg op og henter ham ned til dig igen." Nåååårh, så fik jeg da lige tårer i øjnene der... Mors dejlige, kærlige dreng.

Hvor dejligt.

Vi har fortalt vores børn at deres oldefar er i deres hjerter. At der er dem som dør så vi altid kan huske dem og snakke med dem hvis vi har brug for det.

Men dagen efter vi havde fortalt det kom Laura og var ikke helt stolt af situationen. Hun sprugte om vi ikke nok ville tage oldefar ud af hende. Senere var hun nu mere tryg ved det hele og sagde lige så glad : "Nu er oldefar i mit knæ!"

De er bare så søde de kære unger

Anmeld

29. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

det ville sku være nice

(ved godt at du savner ham!!!)

Anmeld

29. august 2010

eirene

MarianneSonne skriver:

Hvor dejligt.

Vi har fortalt vores børn at deres oldefar er i deres hjerter. At der er dem som dør så vi altid kan huske dem og snakke med dem hvis vi har brug for det.

Men dagen efter vi havde fortalt det kom Laura og var ikke helt stolt af situationen. Hun sprugte om vi ikke nok ville tage oldefar ud af hende. Senere var hun nu mere tryg ved det hele og sagde lige så glad : "Nu er oldefar i mit knæ!"

De er bare så søde de kære unger

Hihi, ja det var nu også meget skægt. Men nok også lidt tungt at slæbe rundt på i længden..

Anmeld

29. august 2010

eirene

Zafir skriver:

det ville sku være nice

(ved godt at du savner ham!!!)

Tak søde. Ja og min søster stod ved siden af. Hun havde lidt problemer med at sige noget bagefter.

Anmeld

29. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
eirene skriver:

Tak søde. Ja og min søster stod ved siden af. Hun havde lidt problemer med at sige noget bagefter.

Forstår jeg sku godt... Det er også svært, fordi man ikke ved om man skal smile stort og blive varm indeni eller græde... mmm...

Anmeld

28. september 2010

Heidisbebs

Min søn på snart 4 år og jeg var ude og køre tur den anden dag, vi hørte radio og sad og sang med...Så spillede Erik Hasle, og jeg sad og sang... Dont bring flowers after im dead... så kom det fra bagsædet på fulde gardiner, han skrålede lige op i vejret...Dont bring flowers ... saftevand meeed... der kunne jeg godt nok ikke lade være med at grine,, ..min dejlige dreng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.