Forhøjet børnefamilieydelse - Det kan man da ikke...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.337 visninger
13 svar
0 synes godt om
28. august 2010

Mira0911

Jeg står og næsten har fundet alle løsninger på min uddannelse... Mangler bare at skal have fremskaffet nogen uddannelsesbeviser, som godt kan blive svært, efter kommune sammenlægningerne....

Min jobkonsulent siger så, at jeg kan søge om forhøjet børnefamilieydelse under uddannelsen, når jeg starter på den til August næste år, forhåbentligt...

Det gælder da kun enlige forældre der kan få forhøjet børnefamilieydelse?

Eller hvordan er det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2010

Svei

MoarJ skriver:

Jeg står og næsten har fundet alle løsninger på min uddannelse... Mangler bare at skal have fremskaffet nogen uddannelsesbeviser, som godt kan blive svært, efter kommune sammenlægningerne....

Min jobkonsulent siger så, at jeg kan søge om forhøjet børnefamilieydelse under uddannelsen, når jeg starter på den til August næste år, forhåbentligt...

Eller hvordan er det?

Du kan søge om 1500kr( mener jeg det er) støtte til uddannelsessøgende forældre...

Anmeld

28. august 2010

Mira0911

Eva. skriver:

Du kan søge om 1500kr( mener jeg det er) støtte til uddannelsessøgende forældre...

Det skal søges ved kommunen ?

Anmeld

28. august 2010

Svei

MoarJ skriver:

Det skal søges ved kommunen ?

Ja...bare i borgerservice...

Anmeld

28. august 2010

Mira0911

Eva. skriver:

Ja...bare i borgerservice...

Okey...

Så er spørgsmålet om det så kun gælder for dem der er på SU eller om det er lige meget..

Anmeld

28. august 2010

Svei

MoarJ skriver:

Okey...

Så er spørgsmålet om det så kun gælder for dem der er på SU eller om det er lige meget..

Det tror jeg ikek det gør...jeg får det nu men kun fordi jeg får løn, under su kan jeg ikek fordi jeg er enlig og får dobbelt...

Anmeld

28. august 2010

Mira0911

Eva. skriver:

Det tror jeg ikek det gør...jeg får det nu men kun fordi jeg får løn, under su kan jeg ikek fordi jeg er enlig og får dobbelt...

Okey... Så er det på plads... Tak for svar... :)

Anmeld

28. august 2010

Ni-ko-li-ne

MoarJ skriver:

Eller hvordan er det?

nej det er vidst indkomstbetinget....

Anmeld

28. august 2010

Mira0911

Ni-ko-li-ne skriver:

nej det er vidst indkomstbetinget....

Okey... Der er ikke andet for at tage på kommunen og finde ud af det... Og se om der er mulighed for det, når tiden kommer til det...

Anmeld

28. august 2010

Ni-ko-li-ne

MoarJ skriver:

Okey... Der er ikke andet for at tage på kommunen og finde ud af det... Og se om der er mulighed for det, når tiden kommer til det...

ellers tag den på google..... ellers jeres kommunes hjemmeside:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.