Hvornår sover de altid igennem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.435 visninger
13 svar
0 synes godt om
28. august 2010

Mussen2

Vores adetter er 14 mdr. hun sover for det meste godt om natten, men alligevel er der jævnligt perioder hvir man skal render derind nogle gange og finde sutt3en eller andet.

I nat var den helt slem, pyha, menb heldigvis (tror) jeg det skyldts en kindtand som jeg netop har opdaget, men jeg kom til at tænke på:

Hvor gamler er børn før de bare sover om nattan - altid? Eller er der urealistist tænkning?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2010

Svei

Der er vel ingen mennesker, hverken børn eller voksne der ALTID sover igennem, men når de når en vis alder kalder de nok bare ikke på moar når det sker...

Anmeld

28. august 2010

Mussen2

Eva. skriver:

Der er vel ingen mennesker, hverken børn eller voksne der ALTID sover igennem, men når de når en vis alder kalder de nok bare ikke på moar når det sker...

nej, det er nok rigtigt, hvornår mon det er? 18 år?

Anmeld

28. august 2010

Svei

Mussen2 skriver:

nej, det er nok rigtigt, hvornår mon det er? 18 år?

Når de bliver teenagere, så får man altså spat af at de sover hele tiden og konstant ser trætte ud.-...tror først man virkelig kan nyde freden og overskuddet når de flytter hjemmefra...

Anmeld

28. august 2010

Mussen2

Eva. skriver:

Når de bliver teenagere, så får man altså spat af at de sover hele tiden og konstant ser trætte ud.-...tror først man virkelig kan nyde freden og overskuddet når de flytter hjemmefra...

Måsker er det meget godt at netop det ikke står skrevet i de store forkromede bøger: "regn ikke med at du nogensinde får din nattesøvn igen. Når de er små kalder de på MOAR! og når de bliver teenager er de ude i det farlige natteliv, så du ikke kan sove trygt! "

Der gik lige op for mig at jeg har haft min storhedstid hvad angår søvn, fra nu af er det kun nedad bakke....

Anmeld

28. august 2010

Svei

Mussen2 skriver:

Måsker er det meget godt at netop det ikke står skrevet i de store forkromede bøger: "regn ikke med at du nogensinde får din nattesøvn igen. Når de er små kalder de på MOAR! og når de bliver teenager er de ude i det farlige natteliv, så du ikke kan sove trygt! "

Der gik lige op for mig at jeg har haft min storhedstid hvad angår søvn, fra nu af er det kun nedad bakke....

Ja, det tror jeg faktisk bare man skal regne med....det er en saga blot med en nattesøvn uden forstyrrelser.... men altså, det bliver selvfølgelig noget andet, men der er jo stadig nætter med sygdom, mareridt, urolige børn pga varme, kulde, oplevelser om dagen osv osv osv..

Anmeld

28. august 2010

NatasjaL

siden min datter var 2 måneder, har hun aldrig været vågen om natten

Anmeld

28. august 2010

wamse

Min datter på 4.5 sover stadig ikke fast igennem :-0

Anmeld

28. august 2010

NatasjaL

og min søn har sovet igennem den sidste måned, og han er to måneder.

Anmeld

26. oktober 2010

TrineCT

Hej

Min søn på knap 8 måneder, vågner ca. en gang hver anden time og vil ha sutten. Han er stadig for lille til at finde den selv. Har i nogle gode ideer til hvordan vi kan øve, evt. en: Findsuttenselvleg. 

Hilsen
En meget træt mor

www.smart-babytoej.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.