Hvilke baby-magasiner er de BEDSTE?????!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.429 visninger
9 svar
0 synes godt om
28. august 2010

misslea

Hej alle jer derude....

Som nogle måske har læst, så er jeg blevet beordret til at ligge ned og KUN rejse mig, hvis jeg skal på toilettet....!!! Dette fordi, jeg er begyndt at åbne mig, og at lillepigen er rimelig klar til at se dagens lys.... hmmm

Jeg er "kun" 34+5, så skal jo gerne holde på hende lidt endnu

Nåårrhh men altså... det betyder jo MAX underholdning i sofaen... tv, bøger, blade, og computer....

Min mand blir sendt afsted her mandag efter nogle gode baby-magasiner.... så kan I ikke anbefale mig, hvilke blade, I synes er de bedste, mest relevante, fyldt med gode tips, gode råd, osv, osv!!!

Det er lidt lettere for manden, hvis jeg kan sige til ham, hvilke jeg gerne vil have, han køber....

Mange hilsner og 1000 tak for hjælpen... Lea

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2010

LRJ

misslea skriver:

Hej alle jer derude....

Som nogle måske har læst, så er jeg blevet beordret til at ligge ned og KUN rejse mig, hvis jeg skal på toilettet....!!! Dette fordi, jeg er begyndt at åbne mig, og at lillepigen er rimelig klar til at se dagens lys.... hmmm

Jeg er "kun" 34+5, så skal jo gerne holde på hende lidt endnu

Nåårrhh men altså... det betyder jo MAX underholdning i sofaen... tv, bøger, blade, og computer....

Min mand blir sendt afsted her mandag efter nogle gode baby-magasiner.... så kan I ikke anbefale mig, hvilke blade, I synes er de bedste, mest relevante, fyldt med gode tips, gode råd, osv, osv!!!

Det er lidt lettere for manden, hvis jeg kan sige til ham, hvilke jeg gerne vil have, han køber....

Mange hilsner og 1000 tak for hjælpen... Lea

Vores børn

Anmeld

28. august 2010

mor_sabina

Jeg synes også vores børn er rigtig godt, men det er mere bedømt ud fra deres hjemmeside og nyhedsbreve

Men det er nu også altid det jeg griber i venteværelset

Anmeld

28. august 2010

misslea

Lone H. skriver:

Vores børn

Okay GREAT

Så må det da i hvert fald være et af bladene

Anmeld

28. august 2010

line melias mor

bladet "baby" det køber jeg hver måned og det er jeg rigtig glad for det passer lidt bedre når man har helt små børn og så læser jeg da også vi forældre. der står en masse blandet og syntes aldrig man kan blive for godt forberedt

Anmeld

28. august 2010

misslea

line melias mor skriver:

bladet "baby" det køber jeg hver måned og det er jeg rigtig glad for det passer lidt bedre når man har helt små børn og så læser jeg da også vi forældre. der står en masse blandet og syntes aldrig man kan blive for godt forberedt

Tak - de ryger da lige med på listen

Skal jo nok nå at få læst en del blade i løbet af de næste par uger

Anmeld

28. august 2010

line melias mor

misslea skriver:

Tak - de ryger da lige med på listen

Skal jo nok nå at få læst en del blade i løbet af de næste par uger

ja og nyd det nu, for når prinsessen er ude bliver der ikke meget tid den første tid

Anmeld

28. august 2010

misslea

line melias mor skriver:

ja og nyd det nu, for når prinsessen er ude bliver der ikke meget tid den første tid

heheh... nemlig - det blir jeg også ved med at sige til mig selv, når jeg er ved at få spat af at ligge gerhjemme....

Så ja - må jo få fat i noget od læsning, så jeg kan nyde det lidt

Anmeld

28. august 2010

nannanadja

vi forældre syntes jeg er det bedste... fede ting til værelset og lækkert ting til mor og barn

man får en valg fri lækker gave hvis man abo. på 3 blade..

stofbleer-paplyklapvogn-legetøj osv er der lige nu som gaver.. tjekderes hjemme side:9

Anmeld

28. august 2010

misslea

nannanadja skriver:

vi forældre syntes jeg er det bedste... fede ting til værelset og lækkert ting til mor og barn

man får en valg fri lækker gave hvis man abo. på 3 blade..

stofbleer-paplyklapvogn-legetøj osv er der lige nu som gaver.. tjekderes hjemme side:9

Aarrhh super - det må jeg da lige tjekke ud så.... tak for tippet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.