kan det være tegn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

587 visninger
1 svar
0 synes godt om
28. august 2010

Anonym trådstarter

jeg har idag haft det ritgig underligt, skal på toilettet hele tiden og ja ikke kun tisse(sorry for info)
har sådan en irreterende hovede pine ikke fordi det gør ondt. men bare irreterende, og sådan en træls kvalme, og en masse trælse plukveer, og en masse niv i underlivet.

Kan det være tegn? er 38+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2010

Frk. Himmelblå

Hej med dig

Det kan være tegn, men det kan også sagtens bare være et maveonde. (Der florerer i øvrigt en hel del mavesyge for tiden :-(.

Det der med fødsels-tegn er så forbandet, for medmindre man har deciderede veer eller vandet er gået, så kan man altså ikke vide noget med sikkerhed.

Mine sikre tegn før min fødsel var: Slimprop-afgang (lørdag), morgenblødning (søndag), blødning (mandag), veer (mandag, veer (tirsdag), fødsel (onsdag morgen). 

Kan ikke huske i fht. tynd mave.... Tror ikke, der var noget af det. Men det har rigtig mange op til fødsel, så tjae.. Du må vente at se.

Og det med niv osv. i underlivet: Sådan synes jeg mere eller mindre det er on off under det meste af graviditeten.... Men sætter der sig lændesmerter/niv om i ryggen, kan det være begyndende små-veer.

Held og lykke! :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.