Sædtest negativ :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.828 visninger
11 svar
0 synes godt om
28. august 2010

Line11

Er der nogen af jer, der har erfaring med hjemmesædtests? Min kæreste og jeg købte en, og troede fuldt og fast på, at den ville være positiv. Vi har kun prøvet at blive gravide et par måneder, men ville have nysgerrigheden stillet. Det viste sig så at den var meget negativ (farven i testområdet var hvid, den skulle have været mørkeblå hvis positiv). Hvor meget kan man stole på sådanne tests, og ville I tage kontakt til lægen med det samme, hvis det var jer? Det skal siges at vi ikke har travlt med at få børn, men min kæreste blev meget ked af det, da vi fik resultatet. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2010

LinLin

Vidste slet ikke man kunne købe sådan nogle

Anmeld

28. august 2010

Fiona78

Mor til David skriver:

Gør jeg heller ikke....
Vil så også sige at jeg hellere vil have hans sæd undersøgt på hospitalet end en hjemmetest, det skal vi have gjort her hjemme om ikke så længe...
Kan godt forstå han blev ked af det, vil råde jer til at få det gjort på hospitalet

Anmeld

28. august 2010

otlitrom

Jeg tror ikke på sådan noget. Hvordan kan sådan en test vurdere, hvor mange der er levende, og hvis der er levende, så hvilken kvalitet de har. De kan sågar tage fejl på sygehusene med hvilken kvalitet mænds sæd har (tro mig, ved det af bitter erfaring), så nej, på ingen måde.

Og det er ikke skrevet for at være hård! Men jeg tror bare ikke på den slags....

Anmeld

28. august 2010

otlitrom

Mor til David skriver:

Det er nok lidt for nemt at tjene penge på de barnløse

Anmeld

28. august 2010

LinLin

kitty skriver:

Det er nok lidt for nemt at tjene penge på de barnløse

De er smarte...

Anmeld

28. august 2010

Line11

Ja de er snu... Jeg valgte med det samme at forholde mig skeptisk, det var mere kæresten der blev nedtrykt. Så nu håber jeg bare han vil få det tjekket på sygehuset der er vel ingen grund til unødig bekymring!

Anmeld

28. august 2010

MM1987

Jeg er enig med Kitty - jeg ville ikke lægge for meget i det, jeg kan heller ikke forestille mig hvordan en hjemmetest kan se hvor mange der, hvor hurtige de er osv. 

Hvis det alligevel har gjort jer nervøse kan man få lavet en test hos Cryos (det ligger i flere større byer), og det er ikke så dyrt. Så får i i hvert fald et ordentligt svar. Man kan sikkert få lavet den andre steder også, det er bare det sted jeg lige kender. 

Anmeld

28. august 2010

Line11

God idé - jeg har lige været inde og kigge, og 400 kr. pr. prøve er da til at komme over! Selve hjemmetesten kostede næsten 200 sendt fra England, så det er da egentligt dumt ikke at få en 100 % rigtig test for kun det dobbelte. 

Anmeld

29. august 2010

linefun

Jeg er enige med de andre angående hjemmetest - Undgå dem og lad jer ikke påvirke af resultatet.

Derimod vil jeg da anbefale jer at gå til egen læge, og høre om muligheden for at få tjekket "kvaliteten"

Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.